کارشناس سازمان هواشناسی گیلان:

بیشترین بارندگی گیلان در امامزاده اسحاق ثبت شد

کارشناس سازمان هواشناسی گیلان با بیان اینکه سامانه ناپایدار و خنک امروز از استان خارج می‌شود، گفت: در ۴۸ ساعت گذشته بیشترین بارندگی استان در روستای امامزاده اسحاق شهرستان شفت ثبت شد.

بیشترین بارندگی گیلان در امامزاده اسحاق ثبت شد

به گزارش هشت‌دی علاءالدین حسینی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: فعالیت سامانه ناپایدار و خنک که از جمعه گذشته وارد گیلان شده به‌تدریج و از امروز از استان خارج می‌شود.

وی در ادامه افزود: با خروج این سامانه بارشی و خنک از عصر امروز، کاهش ابر و افزایش نسبی دما پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی گیلان بیشترین بارندگی استان طی ۴۸ ساعت گذشته با ۱۲۷.۳ میلیمتر در امامزاده اسحاق شهرستان شفت ثبت شده است، تصریح کرد: شهرستان بندر انزلی با ۱۰۴.۲ میلیمتر بعد از امامزاده اسحاق شفت بیشترین میزان بارندگی را به خود اختصاص داده است.

حسینی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان لنگرود با ۲۷ درجه سلسیوس گرم‌ترین و اسب‌وونی تالش با ۹ درجه خنک‌ترین مناطق استان بودند ضمن اینکه دمای فعلی رشت ۲۶ درجه و رطوبت ۷۰ درصد است.

وی ادامه داد: باتوجه‌به خروج این سامانه ناپایدار به‌تدریج از عصر امروز، فعالیت‌های دریانوردی برای فردا مناسب پیش‌بینی شده است.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: بانفوذ سامانه ناپایدار جوی از عصر سه‌شنبه هفته جاری به گیلان، بار دیگر شرایط برای بارندگی فراهم می‌شود که طبق آخرین الگوهای هواشناسی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه