رئیس‌کل دادگستری استان گیلان:

فرایند تغییر و اصلاح قانون باید در مجلس مرتفع شود

رئیس‌کل دادگستری گیلان در نشست با مجمع نمایندگان استان خواستار مرتفع‌شدن فرایند تغییر و اصلاح قانون در مجلس شورای اسلامی شد و گفت: باید از ظرفیت نمایندگان برای حل مشکلات و دغدغه‌های مردم بهره برد.

فرایند تغییر و اصلاح قانون باید در مجلس مرتفع شود

به گزارش هشت‌دی حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در نشست با مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به کلام امام خمینی (ره) که فرمود: «مجلس در رأس امور است» تصریح کرد: فرایند تغییر و اصلاح قانون باید در مجلس مرتفع شود.

وی برگزاری جلسات تعاملی و هم‌اندیشی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را ضروری عنوان کرد و افزود: باید در چنین نشست‌هایی از ظرفیت نمایندگان برای حل مشکلات و دغدغه‌های مردم بهره برد.

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان حجم ورودی پرونده به دستگاه قضایی در استان گیلان را بسیار زیاد دانست و گفت: علی‌رغم سنگینی کار و کمبود نیرو، کارکنان دستگاه قضایی با کمترین امکانات در راستای خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه بستر و حریم رودخانه‌ها جزء انفال است خاطرنشان کرد: ضمن اینکه احتیاجات مردم در حوزه ساختمانی و معادن از حقوق عامه است و باید برطرف شود، نباید هیچ‌گونه تعرضی نیز در راستای تخریب انفال صورت گیرد.

این مقام ارشد قضایی مباحث مطرح شده در این نشست را حول محور حقوق عامه عنوان کرد و اظهار داشت: در خصوص موضوعاتی چون نظارت بر قانون‌گذاری و همچنین سایر مسائل کلان استان بحث و تبادل نظر شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه