با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه کشور؛

سرپرست جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان معرفی شد

«محمدرضا رستمی» به عنوان سرپرست جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان منصوب و معرفی شد.

سرپرست جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان معرفی شد

به گزارش هشت‌دی با حضور استاندار گیلان و معاون توسعه مدیریت و امور مجلس سازمان برنامه‌وبودجه کشور و با صدور حکمی از سوی معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه، «محمدرضا رستمی» به‌عنوان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان منصوب و معرفی شد.

استاندار گیلان در جلسه معرفی سرپرست جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، گفت: باید منطبق با برنامه راهبردی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، توزیع اعتبارات و تنظیم بودجه به همه شهرستان‌ها و مناطق نگاه به‌صورت عادلانه باشد.

اسدالله عباسی افزود: میزان رضایتمندی مردم با اعمال مدل مناسب توزیع اعتبارات در استان‌ها و توجه به شرایط هر استان که اکنون در دستور کار سازمان برنامه‌وبودجه است، افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اهتمام دولت برای تسریع در برنامه‌های توسعه‌ای و زیربنایی و تأکید بر همکاری و هم‌افزایی بیش‌ازپیش تیم اقتصادی استان، خواستار رشد نگاه متعالی مدیران و متولیان امر برای ارائه خدمات در شأن مردم استان گیلان شد.

رحمان پلیمی معاون توسعه مدیریت و امور مجلس سازمان برنامه‌وبودجه کشور نیز در این جلسه با قدردانی از اهتمام موجود در استان در پیشبرد اهداف و اسناد بالادستی در راستای خدمت به مردم، ابراز امیدواری کرد سرپرست جدید بتواند با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت‌محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاک‌دستی و فسادستیزی»، «قانون‌مداری» و مفاد «عهدنامه مدیران» در دولت مردمی، با اتخاذ تدابیر مناسب در حل مشکلات استان کوشا باشد.

در این جلسه همچنین از تلاش‌های شراره کاووسی، رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان قدردانی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه