معاون امور صداوسیمای استان‌ها:

راهبرد امروز دشمن ۲۱ سال پیش توسط رهبر انقلاب پیش‌بینی شده بود

معاون امور صداوسیمای استان‌ها با بیان اینکه رسانه علاوه بر دانشگاه باید آوردگاه نیز باشد و در مقابل فتنه‌های نظام سلطه بایستد، گفت: اتفاقات امروز جامعه حدود ۲۱ سال پیش توسط رهبر انقلاب در جمع مردم سیستان پیش‌بینی شده بود و آن آندلسی‌کردن نظام توسط دشمن است.

راهبرد امروز دشمن ۲۱ سال پیش توسط رهبر انقلاب پیش‌بینی شده بود

به گزارش هشت‌دی حسن عابدینی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان با اشاره به جایگاه رسانه اظهار کرد: یکی از مسئولیت‌های رسانه به عنوان دانشگاه، تقویت بنیه عقیدتی مردم است ‌و رسانه علاوه بر دانشگاه باید آوردگاه نیز باشد و در مقابل فتنه‌های نظام سلطه بایستد.

وی به اهمیت تبعیت از این‌ موضوع اشاره کرد و گفت: اتفاقات امروز جامعه حدود ۲۱ سال پیش توسط رهبری در جمع مردم سیستان پیش‌بینی شده بود و آن راهبرد آندلسی‌کردن نظام توسط دشمن است که در آندلس در سده‌های اول که به یک جامعه بالنده تبدیل شده بود؛ موضوعات مختلفی توسط دشمن در آن زمان گسترش داده شد و آندلس از جامعه اسلامی جدا شد.

معاون امور صداوسیمای استان‌ها به اهمیت تبعیت از این‌ موضوع اشاره کرد و گفت: اتفاقات امروز جامعه حدود ۲۱ سال پیش توسط رهبری در جمع مردم سیستان پیش‌بینی شده بود و آن راهبرد آندلسی‌کردن نظام توسط دشمن است که در آندلس در سده‌های اول که به یک جامعه بالنده تبدیل شده بود؛ موضوعات مختلفی توسط دشمن در آن زمان گسترش داده شد و آندلس از جامعه اسلامی جدا شد.

معاون امور صداوسیمای استان‌ها تصریح کرد: به حول و قوه الهی همگی بر حرکت جامعه به سمت آرمان‌های حقیقی واقف هستیم لذا این ایدئولوژی شکست ندارد چون برای تمام اقشار داستان‌ها ‌و اسطوره‌هایی وجود دارند از حضرت علی‌اکبر (ع) تا حضرت قاسم (ع) و حضرت عباس (ع) و… از الگوهای ارزشمند هستند.

عابدینی در پایان خاطرنشان کرد: در اندیشه اسلامی منجی ظهور خواهد کرد و دنیا را از عدل و داد پر می‌کند و در همین راستا مرجعیت شیعه بن‌بست شکن و گشاینده راه خواهد بود.

به گزارش هشت‌دی در پایان این مراسم از تلاش‌های محمدباقر باقرزاده تقدیر و تقی ربانی به‌عنوان مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز گیلان معارفه شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه