مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان:

صاحبان اندیشه صداوسیما را خانه دوم خویش بدانند

مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان با بیان اینکه صاحبان اندیشه، صداوسیما را خانه دوم خویش بدانند، گفت: استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و خرده‌فرهنگی و پاسداری و ارتقای فرهنگ از اولویت‌های ما است.

صاحبان اندیشه صداوسیما را خانه دوم خویش بدانند

به گزارش هشت‌دی تقی ربانی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان با اشاره به محوریت برنامه‌هایش اظهار کرد: ترویج شعار عدالت‌گستری طبق تاکید مدیرکل صدا و سیمای کشور در تمام برنامه‌ها باید لحاظ شود و اینکه ما علاوه بر مرکز استان، صدا و سیمای کل استان هستیم و لازم است از ظرفیت‌های موجود بهره‌گیری شود.

وی به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های استان در رسانه اشاره کرد و گفت: درب صدا و سیمای گیلان به روی تمام هنرمندان استان باز است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان تصریح کرد: توجه به مخاطب بسیار قابل اهمیت است و این دغدغه‌ها، نظرات و انتقادات باید در برنامه‌ها انعکاس یابد در غیر این‌صورت اثرگذار نخواهیم بود لذا توجه به مخاطب از نکات مهمی است که نسبت به آن توجه ویژه خواهم داشت.

ربانی با اشاره به اهمیت سند تحول سازمان در تمامی حوزه‌ها بیان کرد: تعامل با نهادهای فرهنگی استان مهم است و همه‌ و همه این حق را دارند تا در کنار هم شاهد برنامه‌های بهتر و زیباتری باشیم.

وی با بیان اینکه صاحبان اندیشه، صداوسیما را خانه دوم خویش بدانند، گفت: استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و خرده‌فرهنگی و پاسداری و ارتقای فرهنگ از اولویت‌های ما است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان در پایان خاطرنشان کرد: استان گیلان سومین استان در بین حجم نشریات مکتوب و غیرمکتوب است که لازم است از این ظرفیت عظیم بهره‌گیری شود.

وی همچنین با اشاره به اهمیت تعامل با جامعه دانشگاهی، گفت: با توجه به اینکه در سال برگزاری انتخابات هستیم با تمام ظرفیت پای کار هستیم تا این آزمون بزرگ مردم ایران با موفقیت پیموده شود.

به گزارش هشت‌دی در پایان این مراسم از تلاش‌های محمدباقر باقرزاده تقدیر و تقی ربانی به‌عنوان مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز گیلان معارفه شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه