مداح اهل‌بیت‌ (ع) در گفتگو با هشت‌دی:

حماسه حضرت زینب (س) در تبیین حقیقت و جلوگیری از وارونه جلوه‌دادن واقعیت است

مداح اهل‌بیت‌ (ع) با بیان اینکه حماسه حضرت زینب (س) در تبیین حقیقت و جلوگیری از وارونه جلوه‌دادن واقعیت است، گفت: امروزه دشمن به دنبال وارونه جلوه دادن حقیقت است و زن غربی را به عنوان الگوی مطلوب برای زن ایرانی معرفی کند در حالی که با بررسی اسناد تاریخی در‌ می‌یابیم که برهنگی هیچ جایگاهی در فرهنگ ایرانی و اسلامی ندارد.

حماسه حضرت زینب (س) در تبیین حقیقت و جلوگیری از وارونه جلوه‌دادن واقعیت است

اصلان رمضانی در گفتگو با هشت‌دی با اشاره به اهداف دشمن در تهاجم فرهنگی و تبلغات رسانه‌ای علیه دین، اظهار کرد: امروز دشمن به دنبال تحریف واقعیت و مصادره افکار عمومی به نفع خود می‌باشد و در این راه تبلیغات پر‌هیاهویی راه می‌اندازد.

وی به همسویی اهداف دشمنان در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: با مطالعه تاریخ صدر اسلام و واقعه عاشورا در‌می‌یابیم که دشمنان اسلام در آن زمان هم همین روش‌ها را در راه دشمنی اهل‌بیت‌ (ع) به کار می‌بستند با این تفاوت که امروزه ابزار‌های دشمنان به‌روز شده است.

این مداح اهل‌بیت‌ (ع) تصریح کرد: جوانان ما با مطالعه واقعه کربلا می‌توانند به تلاش اهل‌بیت‌(ع) در راستای نجات جامعه از خطر انحراف پی ببرند.

رمضانی با اشاره به وقایع کربلا بیان کرد: در کربلا دو برادر حضور دارند؛ یکی در سپاه امام‌ حسین‌ (ع) به نام عمر بن قرظه و یکی به نام علی‌بن‌قرظه در سپاه عمر‌بن‌سعد ملعون، وقتی علی‌بن‌قرظه در رکاب اباعبد‌الله (ع) به شهادت می‌رسد، برادرش به امام‌ حسین‌ (ع) خطاب می‌کند که «یا حسین تو برادرم را گمراه کردی!»، فوراً امام فرمودند: «برادرت هدایت شد»؛ لذا وقتی دشمن، شهادت در رکاب امام‌ حسین‌ (ع) که مایه سعادت ابدی بود را ضلالت نامیدند، امام‌ حسین‌ (ع) فوراً موضع گرفتند و مسیر صحیح را برای همگان روشن کردند پس باید با جهاد تبیین، راه صحیح و مسیر هدایت را برای مردم روشن کرد.

وی ادامه داد: عده‌ای امروز در تلاشند تا بی‌حجابی که مصداق اسارت و بردگی نفس و شیطان است را به عنوان آزادی و آزادی‌خواهی جا بزنند و دشمنان هم با امپراطوری دیکتاتوری رسانه خود مدام این تبلیغات مسموم را پخش می‌کنند لذا باید هوشیار بود.

این مداح اهل‌بیت‌ (ع) به اهداف قیام امام‌ حسین‌ (ع) اشاره و عنوان کرد: ایشان هدف از قیام خود را احیای سنت پیامبر‌ اکرم‌ (ص)، مبارزه با بدعت‌ها و امر به معروف و نهی از منکر معرفی نمودند لذا امروز اگر می‌خواهیم راه آن امام بزرگ را ادامه دهیم نباید فراموش کنیم آن چیزی که جامعه را از هلاکت و گمراهی باز می‌دارد امر به معروف و نهی از منکر است.

رمضانی تصریح کرد: یک نکته مهم دیگر، لزوم استقامت در مسیر حق است که امام‌ حسین‌(ع) به همگان آموخت نباید هیچ چیز ما را از مبارزه با ظلم باز دارد، امروزه بزرگترین ظلم‌ها توسط آمریکای جنایت‌کار و اسرائیل بر بشریت تحمیل می‌شود لذا امام‌ خمینی‌ (ره) تجلی راه امام‌ حسین‌ (ع) است که در عصر حاضر جمله آمریکا شیطان بزرگ است و ما آن را زیر پا می‌گذاریم را به همگان آموخت.

وی افزود: لازم است اوصاف و ویژگی‌های یاران سید‌الشهدا‌(ع) را با بیان نو، برای نسل جوان معرفی کنیم تا جوانان به تأسی از قیام کربلا، زندگانی حسینی را در تمام شئون فردی و اجتماعی داشته باشند.

برهنگی هیچ جایگاهی در فرهنگ و تاریخ ایرانی و اسلامی ندارد

این مداح اهل‌بیت‌ (ع) با بیان اینکه مهم‌ترین نقش حضرت‌ زینب‌ (س) در کربلا، تبیین حقیقت و جلوگیری از وارونه جلوه دادن واقعیت بود، گفت: امروزه دشمن به دنبال وارونه جلوه دادن حقیقت است و زنان ایرانی را خواهان بی‌حجابی و برهنگی و زن غربی را به عنوان الگوی مطلوب برای زن ایرانی معرفی کند در حالی که با مطالعه تاریخ و بررسی اسناد تاریخی و باستانی در‌ می‌یابیم که برهنگی هیچ جایگاهی در فرهنگ ایرانی و اسلامی ندارد و دشمن تلاش می‌کند یک فرهنگ مهاجم را به ما دیکته کند.

رمضانی در پایان خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی همگی وظیفه داریم زینب‌وار عَلَم تبیین را بلند کرده و آسیب‌های گسترش بی‌حجابی و نقش مخربی که در خانواده‌های ایرانی می‌تواند داشته باشد را بیان نماییم و با تبلیغ منسجم و مستمر زنان بزرگ اسلام نظیر حضرت‌ زهرا‌ (س) و حضرت‌ زینب (س) را به عنوان الگوی کامل برای زن ایرانی معرفی نماییم.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه