فرمانده انتظامی املش خبر داد:

دستگیری ۱۰۵ سارق در املش

فرمانده انتظامی املش از دستگیری ۱۰۵ سارق و کشف ۵۱ فقره سرقت طی مدت سپری شده از سال جاری در این شهرستان خبر داد.

دستگیری ۱۰۵ سارق در املش

به گزارش هشت‌دی، شریف رحیمی به تشریح اقدامات فرماندهی انتظامی شهرستان املش از آغاز سال تاکنون و کشفیات مربوطه پرداخت و اظهار کرد: املش به لحاظ دارا بودن مواهب طبیعی و گردشگری از مناطق پرتردد استان گیلان محسوب می‌شود که برای تامین و حفظ امنیت آن، از آغاز سال تاکنون چند مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به مرحله اجرا درآمده است.

وی در ادامه افزود: در این مدت ۱۰ هزار و ۴۲۰ نخ سیگار، یک دستگاه موتورسیکلت ۱۳۰۰ سی‌سی، ۲۹ تن چوب جنگلی، ۲ دستگاه فلزیاب و ۸۷۱ قلم دارو و تجهیزات پزشکی قاچاق کشف و در این راستا ۲۵ نفر با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان املش با اشاره به دستگیری ۱۰۵ سارق و کشف ۵۱ فقره سرقت تصریح کرد: در ۴ ماه گذشته، ۲ هزار و ۶۹۵ قطعه مرغ فاقد مجوز به وزن تقریبی ۵ تن و ۳۹۰ کیلوگرم، ۳۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد و ۲۵ قبضه سلاح شکاری به همراه ۲۷۴ عدد فشنگ و ۱۲۸ تن شن و ماسه غیرمجاز کشف و در این راستا ۱۴ نفر دستگیر شدند.

رحیمی از جمع‌آوری و دستگیری ۳۷۸ معتاد متجاهر و ۶۴ خرده فروش و یک قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و بیان کرد: از این افراد، ۳ کیلو و ۸۴۹ گرم تریاک، ۷۸ گرم شیشه، ۳۳ گرم هروئین، ۶۶۰ گرم حشیش، ۳۵۸ گرم سوخته تریاک٬ یک کیلو و ۱۸۸ گرم سایر مواد مخدر و ۱۶۴ عدد قرص روانگردان کشف شد.

وی ادامه داد: برابر هماهنگی‌های به‌‌عمل آمده با مرجع قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، ۱۶۹ دستگاه خودرو و ۱۰۷ دستگاه موتورسیکلت به دلایل سرقتی بودن، داشتن دستور قضائی، عدم رعایت قوانین و مقررات، بی‌نظمی در عبور و مرور ازجمله تخلفات حادثه‌ساز، حمل کالای قاچاق و مواد مخدر، انجام سرقت و جابجایی اموال سرقتی توقیف شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان املش عنوان کرد: از آغاز سال تاکنون، ۹۷۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت که از این تعداد، ۲۵ مغازه متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به‌عمل آمد.

این مقام انتظامی در پایان به برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و ارائه آموزش همگانی به شهروندان به منظور تنویر افکار عمومی و پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسئولان محلی، ائمه جمعه، فرماندار، بخشداران و دهیاران اشاره و خاطرنشان کرد: به‌منظور شنیدن سخنان مردم و رفع مشکلات انتظامی آنها در ۴ماهه گذشته، ۱۲ مرحله جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار شده است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه