سرپرست فرمانداری رشت:

نماز جمعه رشت باشکوه‌تر از همیشه در ظهر عاشورا برپا می‌شود

سرپرست فرمانداری رشت با تقدیر از تلاش‌های مدیریت شهری و نهادهای انقلابی و فرهنگی در فضاسازی شهری گفت: نماز جمعه رشت باشکوه‌تر از همیشه در ظهر عاشورا برپا می‌شود.

نماز جمعه رشت باشکوه‌تر از همیشه در ظهر عاشورا برپا می‌شود

به گزارش هشت‌دی کیا عاشوری پیش از ظهر امروز در نشست ستاد اقامه نماز شهرستان رشت که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجازی رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان در سالن جلسات فرمانداری رشت، اظهار کرد: تلاقی نماز ظهر عاشورا با نمازجمعه اتفاق مبارکی است که برای برپایی باشکوه آن باید برنامه‌ریزی کرد.

 وی با تقدیر از تلاش‌های مدیریت شهری و نهادهای انقلابی و فرهنگی در فضاسازی شهری، افزود: پیاده‌راه فرهنگی شهر در ایام محرم فضای معنوی به خود گرفته است.

 سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه ملت ایران و گیلان متدین و انقلابی هستند، گفت: مراسم و محافل محرم و عزاداری حسینی در اذهان و اندیشه‌های افراد تأثیر مستقیم دارد.

 عاشوری با بیان اینکه نمازجمعه رشت باشکوه‌تر از همیشه در ظهر عاشورا برپا می‌شود، اضافه کرد: مردم رشت مردمانی متدین، خداباور و اهل تقوا هستند.

 وی با تأکید بر رعایت نظم در برپایی دسته‌های عزاداری حسینی در رشت، افزود: ایجاد نظم و انسجام در برپایی دسته‌های عزاداری حسینی به‌ویژه در روز عاشورا در پیاده‌راه فرهنگی رشت بسیار اهمیت دارد و تأکید می‌شود.

 سرپرست فرمانداری رشت با تأکید بر فراهم‌سازی مقدمات برپایی نماز عاشورا و جمعه در این شهر، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی با کمک مدیریت شهری رشت با تعامل و همدلی فضا را برای برپایی باشکوه نماز ظهر عاشورا و جمعه در میدان شهدای ذهاب را فراهم کنند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه