دولت مکلف است خود را با آرمان های مردم و انقلاب تطبیق دهد/ نباید به آمریکا اعتماد کرد

متاسفانه به جز مقام معظم رهبری ، کسی در خصوص شعار سال حرکت عملی در جهت تبیین کلی این شعار انجام نداده است و در حد شعار و نصب پرده اقدام شده است.

دولت مکلف است خود را با آرمان های مردم و انقلاب تطبیق دهد/ نباید به آمریکا اعتماد کرد

به گزارش خبرنگار هشت دی نیوز، درادامه سلسله نشست های بصیرتی عماران ولایت ازسوی هیئت رزمندگان اسلام وعاشقان ولایت شهرستان لنگرود، مراسم گرامیداشت سوم خرداد و تجلیل ازخانواده شهدا وجانبازان هشت سال دفاع مقدس  باحضور سردار نظرعلی علیزاده جانشین سابق سپاه قدس گیلان در مسجد شهدا(امینی) برگزارگردید.

سردارعلیزاده بااشاره به فتح خرمشهر فتح خاک نبود افزود: فتح خرمشهر فتح ارزش های اسلامی وانقلابی است.وتفکر عاشورایی در جنگ باعث فتح خرمشهر و در نهایت پیروزی در جنگ تحمیلی شد
وی بااشاره نامگذاری شعار امسال مقام عظمای ولایت ،سال همدلی و هم زبانی دولت و ملت گفت: سال های گذشته شعار سال بر اساس اقتصاد و در زمینه های فرهنگی تبیین می شد.
اما متاسفانه به جز مقام معظم رهبری ، کسی در خصوص شعار سال حرکت عملی در جهت تبیین کلی این شعار انجام نداده است و در حد شعار و نصب پرده اقدام شده است.
سردارعلیزاده رئیس مجمع عالی بسیج گیلان درادامه افزود: دولت مکلف است خود را با آرمان های مردم وانقلاب اسلامی ومنویات مقام معظم رهبری تطبیق دهد.امروز دشمنان ما با دسیسه وتوطئه باورهای غلط رابین مردم ترویج نموده وبه بهانه اینکه حل مشکلات کشور  با مذاکرات هسته ای است برای رسیدن به اهداف شوم خود تلاش می کند درحالی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مکررا خودکفائی را برای حل مشکلات تاکیدمی کنند.
سردارعلیزاده افزود:دشمن  امسال موضوع انتخابات،مذاکرات هسته ای ، اسلام هراسی و ایران هراسی ونیز بیداری اسلامی راهدف هجمه های خودقرارداده تا به بهانه ای کشوررا به چالش بکشد. لذا در این باره همدلی و همزبانی بین دولت وملت  می تواند نقش موثری راایفاءکند.
رئیس مجمع بسیج گیلان مذاکرات هسته ای را بهانه وترفند دشمن دانست و گفت: هسته ای بهانه است دشمن به دنبال انزوا وامحاء اقتدار ملت ایران است. بااین وجود نشستن پای میزمذاکره فایده ای هم دارد اینکه دولت وملت بدانند به آمریکا نبایداعتمادکرد زیرا همیشه درفکر منافع خوداست.لذامهمترین دستاورد مذاکره هسته ای این بود که نبایدبه آمریکا اعتمادکرد..
سردار علیزاده گفت: حضرت آیت الله امام خامنه ای پرچم جمهوری اسلامی ایران را در دست گرفته و به پشتوانه ملت، در برابر تمامی ابرقدرتها ایستاده است.
وی افزود: علاوه بر اینکه آرمانهای انقلاب ۳۵ سال نظام را حفظ کرده، هم اکنون آرمان انقلاب جهان را فرا گرفته و مستضعفین جهان در حال بیدار شدن هستند و این ثمره فرهنگ اسلام خواهی ما است.
سردارعلیزاده اقتدار انقلاب اسلامی رامدیون خون پاک شھدا دانست و خاطر نشان کرد: ھمه ما در قبال خون شھدا وظیفه داریم و باید با بصیرت در مقابله با مشکلات و توطئه ھای دشمنان وارد عمل شویم و ھمانند آنان ھر لحظه آماده جانفشانی در برابر جبھه کفر جھانی باشیم
وی با بیان اینکه تمام تلاش دشمنان داخلی و خارجی این است که مردم را از اعتقادات و ولایت دور کنند، تصریح کرد: تا زمانی که روحیه و تفکر بسجی در وجود ما ایرانیان است دشمنان ھیچ موقعه نمی توانند به اھداف پلید شان برسند.
وی با اشاره به اینکه دشمن در جنگ سخت و نظامی توفیقی را کسب نکرد، افزود: دشمن امروز با ابزار جدید وارد میدان جنگ با ملت ایران اسلامی شده و می خواھد با ایجاد تفرقه در میان مسئولین و مردم و ترویج سبک زندگی غربی به نظام ما ضربه وارد کنند که در مقابله با این توطئه باید ھوشیار عمل کنیم
 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه