فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه مطرح کرد:

پلمب محل قماربازی در آستانه‌اشرفیه

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری ۳ قمارباز داخل یک واحد صنفی در این شهرستان خبر داد و گفت: مغازه مورد نظر پلمب شد.

پلمب محل قماربازی در آستانه‌اشرفیه

به گزارش هشت‌دی، رضا شمسائی با بیان اینکه قمار موجب فروپاشی بنیان خانواده می‌شود، اظهار کرد: پیشگیری از قمار نیازمند فرهنگ‌سازی و افزایش سطح آگاهی جامعه نسبت به آسیب‌های آن دارد.

وی در ادامه افزود: در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر اینکه افرادی با تجمع داخل قهوه‌خانه‌ای در شهرستان آستانه‌اشرفیه اقدام به قماربازی می‌کنند، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و ۳ نفر را حین قماربازی دستگیر کردند.

شمسائی از کشف یک دست آلات قمار، مبلغ ۱۲ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال وجه نقد و یک دستگاه کارتخوان در بازرسی از این مکان خبر داد و با اشاره به پلمب این واحد صنفی، بیان کرد: متهمان این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه کسب درآمد از راه قمار یکی از ناهنجاری‌های اجتماعی بوده و جرم محسوب می‌شود از مردم خواست در صورت اطلاع یا مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه