مسئول سازمان بسیج مداحان گیلان:

دومین کارگاه آموزش نوحه‌سرایی و سبک‌سازی در گیلان برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج مداحان استان گیلان، گفت: دومین کارگاه آموزش نوحه‌سرایی و سبک‌سازی با حضور شاعر انقلابی سید محمدصادق باقی‌زاده برگزار می‌شود.

دومین کارگاه آموزش نوحه‌سرایی و سبک‌سازی در گیلان برگزار می‌شود

به گزارش هشت‌دی، علی نصیبی در آیین بزرگداشت مداحان حسینی با اشاره به جایگاه تأثیرگذار ذاکران و‌ مداحان، اظهار کرد: ذاکرین با مجالس و تریبونی که در اختیار دارند به تبیین انقلاب و قیام امام حسین(ع) می‌پردازند.

وی به جایگاه ویژه استان گیلان در هیئت‌داری و موکب‌داری اشاره کرد و گفت: در این حوزه در رتبه اول تا سوم کشور قرار داریم و استعدادهای منحصر به فردی در سطوح مختلف وجود دارد.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان گیلان تصریح کرد: حاج ابوذر روحی نمونه این افتخاراتی است که یک جریان انقلابی در سراسر جهان به راه انداخت.

نصیبی با بیان اینکه تربیت مداح تراز انقلاب یکی از وظایف سازمان بسیج مداحان است گفت: از وظایف تخصصی در این حوزه تربیت مداحی است که شعر و سبک انقلابی را دارا باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دومین کارگاه نوحه‌سرایی و سبک‌سازی با حضور شاعر انقلابی «سید محمدصادق باقی‌زاده» به همت سازمان‌ بسیج مداحان، سازمان فرهنگی هنری شهرداری رشت، سازمان اوقاف و اداره کل فرهنگ و ارشاد برگزار خواهد شد و در این راستا هر مداح می‌تواند شاعر خویش را برای گذراندن این دوره تخصصی معرفی نماید.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه