فرمانده انتظامی شفت:

۱۹ واحد صنفی متخلف در شفت پلمب شد

فرمانده انتظامی شفت گفت: ۱۹ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت شئون اسلامی و قوانین و مقررات صنفی در این شهرستان پلمب شد.

۱۹ واحد صنفی متخلف در شفت پلمب شد

به گزارش هشت‌دی، مجید تقی‌زاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح اماکن عمومی، ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب و جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی، طرح ۵ روزه کنترل و نظارت بر اصناف در شهرستان شفت اجرا شد.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در این راستا از ۴۶ واحد صنفی بازدید کردند، افزود: در این خصوص از ۱۶ واحد صنفی تعهد اخذ و ۱۹ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت شئون اسلامی، ناهنجاری‌های اجتماعی و نقض ضوابط انتظامی پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت با اشاره به اینکه اینگونه طرح‌ها برای برخورد قانونی با اقدامات هنجارشکنانه و اشاعه فرهنگ غرب به‌صورت مستمر توسط پلیس اجرا می‌شود، بر لزوم رعایت شئون اسلامی در اصناف تاکید کرد.

تقی‌زاده در پایان با اعلام اینکه اقدامات مجموعه انتظامی همواره برای برقراری امنیت مطلوب در جامعه است از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه