«شهریار پرهیزگار» در سوگ پدر نشست؛

درگذشت «تیمور پرهیزگار»، معلم و استاد گیلانی قرآن کریم

«تیمور پرهیزگار» پدر حافظ برجسته قرآن کریم، «شهریار پرهیزگار»، دار فانی را وداع گفت؛ وی اصالتاً گیلانی است و سال‌ها در مناطق مختلف گیلان برای تربیت و آموزش حافظان و قاریان منطقه تلاش کرد.

درگذشت «تیمور پرهیزگار»، معلم و استاد گیلانی قرآن کریم

به گزارش هشت‌دی، «تیمور پرهیزگار» پدر حافظ برجسته قرآن کریم، «شهریار پرهیزگار»، دار فانی را وداع گفت؛ وی اصالتاً فومنی است و سال‌ها در مناطق مختلف گیلان مانند بقعه امامزاده هاشم (ع) رشت برای تربیت و آموزش حافظان و قاریان منطقه تلاش کرد.

جامعه قرآنی استان گیلان در پی در گذشت پدر گرامی استاد «شهریار پرهیزگار»، پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام به شرح ذیل است:

انالله و اناالیه راجعون

با تاسف و تاثر اطلاع یافتیم استاد متخلق و باصفای قرآن جناب آقای تیمور پرهیزگار پدر گرامی استاد شهریار پرهیزگار دعوت حضرت حق را لبیک گفته و دارفانی را وداع گفت.

اهالی رشت و منطقه امامزاده هاشم سال‌ها شاهد حضور مخلصانه و متواضعانه و بی‌چشم داشت این استاد با اخلاص قرآن که گیلانی‌الاصل بوده هستند که برای تربیت و آموزش حافظان و قاریان منطقه در بقعه امامزاده هاشم (ع) رشت تلاش می‌کرد.

حُسن خلق و تواضع مثال‌زدنی و شوق وصف‌ناپذیر این استاد گرانمایه در آموزش شاگردان مبتدی و نوجوان در آن منطقه محروم در دهه‌های گذشته خود الگویی برای خادمان و مربیان قرآن در ترویج و تبلیغ فرهنگ و آموزه‌های قرآنی بود.

اینک آن استاد فرزانه با کوله‌باری از خدمت و مجاهدت به ساحت قرآن شریف به جوار رحمت الهی رفته است.

جامعه قرآنی استان گیلان رحلت این استاد گرانمایه را به فرزند برومند ایشان حافظ کل قرآن کریم و افتخار جهان تشیع استاد شهریار پرهیزگار که باقیات‌الصالحات ایشان است و دیگر بازماندگان تسلیت عرض می‌نماید و خود را عزادار و شریک در این غم بزرگ می‌داند.

علو درجات، همنشینی با پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) و رحمت واسعه الهی را برای آن خادم حقیقی قرآن و صبر و تسلی برای بازماندگان الخصوص استاد شهریار پرهیزگار از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

عاش سعیدا و مات سعیدا
جمعیت قرآنیان گیلان
۱۴۰۲/۴/۶

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه