دبیر حزب مؤتلفه انقلاب اسلامی گیلان در گفتگو با هشت‌دی:

منافقین با ترور و قتل‌عام در جهت حاکمیت بر مردم ایران بود گام برداشتند

دبیر حزب مؤتلفه انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه بهترین و عزیز‌ترین یاران امام‌ خمینی (ره) توسط منافقین ترور شدند، گفت: منافقین با ترور و قتل‌عام در جهت اهداف شوم خویش که همان حاکمیت بر مردم ایران بود گام برداشتند و در سال ۱۳۶۰ پس از عزل بنی‌صدر توسط مجلس اول، منافقین رسماً و علناً وارد فاز نظامی شدند.

منافقین با ترور و قتل‌عام در جهت حاکمیت بر مردم ایران بود گام برداشتند

حسن کربلایی در گفتگو با هشت‌دی با اشاره ترور شهید آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای انقلاب به بیان رویکرد شفافی از گروهک منافقین پرداخت و اظهار کرد: امروزه گروهک پیر و فرسوده منافقین حتی در پی تطهیر خود نیست و با افتخار اذعان به ترور بیش از ۱۷ هزار انسان بی‌گناه می‌کند.

وی به تشریح ماهیت این گروهک تروریستی پرداخت و گفت: زمانی که کشتن انسان‌ها برای جماعتی منحرف و منافق تبدیل به کار سهل و آسانی می‌شود دیگر همکاری آنان با صدام و ردوبدل‌کردن اطلاعات جبهه به دشمن هم آسان می‌گردد، اطلاعاتی که منافقین به طرق گوناگون به دست آورده و به صدام می‌فروختند و استفاده از آن اطلاعات علیه رزمندگان ایرانی توسط دشمن، ما را به این نتیجه می‌رساند که آمار ترور بیش از ۱۷ هزار نفر بوده است.

دبیر حزب مؤتلفه انقلاب اسلامی گیلان تصریح کرد: گروهک منافقین حتی با گرفتن پول و امکانات در برخی قتل‌عام‌های مردم عراق نیز حضور داشتند و برخی مشکلات صدام را مرتفع می‌کردند.

کربلایی با اشاره به اهداف منافقین بیان کرد: عبارت «هدف، وسیله را توجیه می‌کند» از شعارهای این گروهک است؛ یعنی برای رسیدن به اهداف سازمانی هر کاری لازم باشد حتی کشتار انسان‌ها مانعی ندارد و مجاز است! این در حالی است که این تفکر همسو با افکار صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها، هیتلر، کمونیست‌های شوروی سابق و داعشی‌ها است.

وی ادامه داد: بهترین و عزیزترین یاران امام خمینی (ره) و این نظام طی این سلسله ترورها از دست رفتند؛ لذا منافقین به‌وسیله قتل‌عام در جهت اهداف شوم خویش که همان حاکمیت بر مردم ایران بود گام برداشتند؛ لذا در سال ۱۳۶۰ و پس از عزل بنی‌صدر توسط مجلس اول، منافقین رسماً و علناً وارد فاز نظامی شده و انفجار مسجد ابوذر تهران در ششم تیر، انفجار حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر و شهادت هفتاد و دو تن از یاران امام و پس از آن انفجار در نخست‌وزیری و شهادت شهید رجایی و شهید باهنر و همچنین ترورهای گوناگون در استان‌ها و شهرستان‌ها از جمله اقدامات گروهک منافقین در کشور بود.

دبیر حزب مؤتلفه انقلاب اسلامی گیلان گفت: این مزدوران با حضور در مجامع عمومی عالم به اژدهای آدم‌خواری مبدل گشتند تا با جنایت‌های خویش شکم خود را سیر کنند؛ لذا امروزه این دریوزگی و گدایی منافقین در غرب دچار مشکل شده و اروپایی‌ها احساس می‌کنند دیگر این گروهک فاقد کارایی لازم است و باید از شر آنان خلاص شوند.

کربلایی در پایان خاطرنشان کرد: اصولاً این سرنوشت از آن تمام کسانی است که از قرآن، اهل‌بیت، رسالت، امامت و ولایت فاصله گرفتند؛ لذا با عدم همراهی با ولی‌فقیه خردمند و در مقابله با مردم در کنار جنایت‌کاران عالم عکس یادگاری گرفتند و خسر الدنیا و الاخره شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه