بهره‌برداری از پروژه آبرسانی روستاهای املش+ تصاویر

پروژه آبرسانی آب شرب به دهستان سمام شامل روستاهای موسی کلایه، ملکوت، سیاه خلک، بویه، کشمش، لرود و مربو با حضور اسدالله عباسی استاندار، سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از پروژه آبرسانی روستاهای املش+ تصاویر

به گزارش هشت‌دی، پروژه آبرسانی آب شرب به دهستان سمام شامل روستاهای موسی کلایه، ملکوت، سیاه خلک، بویه، کشمش، لرود و مربو امروز با حضور اسدالله عباسی استاندار، سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

اسدالله عباسی در این مراسم و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توجه به رفع محرومیت‌زدایی یکی از اهداف دولت سیزدهم در کشور است، اظهار کرد: دولت انقلابی و جهادی سیزدهم اهتمام ویژه‌ای به رفع محرومیت‌زدایی در کشور داشته و در این یک‌ونیم‌ سال از هیچ تلاشی در این خصوص دریغ نکرده و همواره حامی محرومین بوده است.

وی با اشاره به نقش دولت سیزدهم و سپاه قدس گیلان در حل مشکلات و رفع محرومیت‌زدایی در این استان افزود: کار کلنگ‌زنی این پروژه از سال ۹۶ توسط سپاه قدس گیلان از رودخانه‌های پایین دست چاکرود زده شده و اکنون شاهد بهره‌برداری پروژه آبرسانی آب شرب دهستان سمام شامل روستاهای موسی کلایه، ملکوت، سیاه خلک، بویه، کشمش، لرود و مربو هستیم که جای بسیار قدردانی و خوشحالی دار‌د.

استاندار گیلان یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم را تکمیل پروژه‌های عمرانی کد دار در گیلان دانست و تصریح کرد: در کشور و به‌ویژه گیلان پروژه‌های عمرانی کددار وجود دارد که تکمیل هر کدام منجر به توسعه مناطق محروم می‌شود.

عباسی با تاکید بر تبیین اقدامات انقلاب اسلامی در رفع محرومیت‌زدایی در طول ۴۴ سال گذشته در  کشور، گفت: در گذشته برخی از روستاهای دهستان سمام ازجمله موسی کلایه و ملکوت فاقد آب، برق، گاز و جاده آسفالت بودند ولی اکنون اکثر نقاط و روستاهای دور افتاده گیلان از نعمت گاز، برق، آب و جاده برخوردار هستند که این امر نشان‌دهنده محرومیت‌زدایی در این استان است.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به تلاش‌‌های انجام شده در خصوص افزایش شاخص‌های توسعه در روستاهای گیلان، بیان کرد: تعمیرات منازل، احداث واحدهای مسکن محرومین، مرمت و بازسازی سالن ورزشی، برق‌رسانی و ساخت مسجد ازجمله اقدامات مهم دولت و سپاه قدس گیلان در دهستان سمام بوده است‌.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سپاه و دولت در پروژه‌های مهم همکاری بسیار خوبی با یکدیگر دارند، عنوان کرد: در بسیاری از پروژه‌های عمرانی سپاه پاسداران در کنار دولت بوده و با یک وحدت مثال‌زدنی درحال انجام امور هستند.

سردار محمد عبدالله‌پور با اشاره به لوله‌گذاری چندین هزار کیلومتری در پروژه آبرسانی دهستان سمام و روستای ملکوت املش خاطرنشان کرد: وظیفه لوله‌گذاری ۲۲ کیلومتری برای آبرسانی به این منطقه بر عهده سپاه قدس گیلان و وظیفه پمپ‌گذاری و انتقال آب زیر نظر دولت بوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه