معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای گیلان:

عملیات تکمیل بخشی از طرح بزرگ فاضلاب رشت آغاز شد

معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای گیلان، گفت: به‌منظور جلوگیری از ورود فاضلاب به داخل نهر و جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب در محدوده‌هایی چون فخب، سیاه‌اسطلخ، سحرخیز، خانجانی و بخشی از منطقه شرقی نخودچر عملیات تکمیل بخشی از طرح بزرگ فاضلاب رشت آغاز شد.

عملیات تکمیل بخشی از طرح بزرگ فاضلاب رشت آغاز شد

 به گزارش هشت‌دی علیرضا غیاثی، معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای گیلان با اعلام این خبر، اظهار کرد: به‌منظور جلوگیری از ورود فاضلاب به داخل نهر و جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب در محدوده‌هایی چون فخب، سیاه اسطلخ، سحرخیز، خانجانی و بخشی از منطقه شرقی نخودچر عملیات تکمیل بخشی از طرح بزرگ فاضلاب رشت آغاز شد.

 وی تصریح کرد: طی این عملیات احداث شبکه بالادست ایستگاه پمپاژ PSA، تکمیل خط انتقال ورودی به ایستگاه پمپاژ PSK، ساخت ۷ واحد ایستگاه پمپاژ و بالابر در تصفیه‌خانه فاضلاب اجرایی شد.

 معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای گیلان ادامه داد: با اجرای شبکه فاضلاب به متراژ بیش از ۴۸ هزار متر با لوله پلی‌اتیلن به سایز ۲۰۰ تا ۴۰۰ و لوله بتن پلیمر به متراژ بیش از ۸ هزار متر به سایز هزار و نصب انشعاب به تعداد ۱۱ هزار و ۵۷۰ فقره، فاضلاب این مناطق به میزان بیش از ۱۰ هزار مترمکعب در شبانه‌روز به تصفیه‌خانه فاضلاب رشت منتقل می‌شود.

 غیاثی مبلغ اولیه قرارداد این پروژه را ۱۱ میلیارد و ۵۹۹ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: با اجرای عملیات فوق، ۴۹ هزار نفر از جمعیت رشت تحت پوشش تأسیسات فاضلاب بهداشتی قرار خواهند گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه