فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

عملیات موفقیت‌آمیز ۳۶۰ ارتش حماسه‌ای بی‌بدیل در طول تاریخ است

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه عملیات موفقیت‌آمیز ۳۶۰ ارتش حماسه‌ای بی‌بدیل در طول تاریخ است، گفت: باید برای چنین حماسه‌ای به خود ببالیم زیرا جوانان ما تکلیف خود را به درستی به انجام رساندند.

عملیات موفقیت‌آمیز ۳۶۰ ارتش حماسه‌ای بی‌بدیل در طول تاریخ است

به گزارش هشت‌دی، امیر دریادار شهرام ایرانی در آیین پایان دانش‌آموختگی دوره ۱۹۳ مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت، اظهار کرد: حماسه ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای نخستین‌بار توسط نیروهای مسلح در تاریخ ثبت شد که حاصل تلاش دلاورانی است که در آن نقش‌آفرینی کردند.

 وی با بیان اینکه این دستاوردها به برکت پرچم ولایت و خون شهدا رقم خورده است گفت: یادمان باشد در چه مقطع تاریخی قرار داریم و این حماسه نه فقط برای ملت ایران بلکه حامل پیام مهمی برای دنیا و تمام جوامع بشری است.

 فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: باید شکرگزار نعمت ولایت، مردم، جوانان و خانواده‌هایی باشیم که باایمان و امید شیرمردانی را تربیت کردند که با اقتدارشان دنیا را تکان می‌دهند و در کنار این شکرگزاری باید سپاسگزار همه شهدای عزیزی باشیم که با جان خویش همواره این مسیر را روشن نگه داشتند.

 امیر دریادار ایرانی به اهداف دشمنان نظام اشاره کرد و گفت: این حماسه در شرایطی رقم خورد که فتنه‌گران عالم درصدد کم‌رنگ‌سازی جلوه‌های ایمان و امید در بین ملت ایران بودند که این دلاورمردان در عمل مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان کوبیدند تا هیچگاه فراموش نکنند.

 وی ضمن قدردانی از تلاش تمامی مسئولین کشور و فرماندهان و نقش‌آفرینان این حماسه بیان کرد: از جامعه روحانیت در قالب عقیدتی سیاسی و سربازان گمنام در بخش اطلاعات کمال سپاسگزاری را دارم.

 فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: باید برای چنین حماسه‌ای به خود ببالیم، این جوانان تکلیف خود را به‌درستی و بزرگی به انجام رساندند که این حماسه نشان از تربیت دینی و فرهنگ اسلامی دارد.

 امیر دریادار ایرانی با اشاره به ابعاد مختلف این حماسه تصریح کرد: دلاورمردان ایران علاوه بر پیام صلح و دوستی، درس مردانگی، دیانت و حق را به دنیا مخابره کردند و به همگان درس وحدت و همدلی دادند.

 وی افزود: تبیین، فرمان، آموزش و تربیت در عملیات موفقیت‌آمیز «۳۶۰» توسط ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به جهان‌ نمایش داده شد و امروز در جایگاه حق از جبهه باطل پیشرو هستیم؛ اما دشمن هیچگاه دست از دشمنی برنخواهد داشت؛ لذا با دو اصل ایمان و امید طبق فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در مسیر پیشرفت و توسعه قرار خواهیم گرفت.

 فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان خاطرنشان کرد: جوانان بدانند حماسه اقتدار ۳۶۰ ارتش در این مقطع تاریخی برای اولین‌بار زیر پرچم ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی و جهان اسلام رقم خورد؛ لذا امتداد این مسیر طبق وعده الهی، پیروزی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه