کارشناس هواشناسی:

سامانه ناپایدار جوی در گیلان ادامه دارد

کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی گفت: براین اساس فعالیت تناوبی سامانه ناپایدار که توأم با رگبار و رعد و برق در مناطق مختلف است تا پایان هفته جاری در استان ادامه دارد.

سامانه ناپایدار جوی در گیلان ادامه دارد

به گزارش هشت‌دی، علاء‌الدین حسینی امروز در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه براساس پیش‌بینی نقشه‌های هواشناسی از عصر امروز به‌تناوب شاهد رگبار و رعد و برق در مناطق مختلف گیلان خواهیم بود ضمن اینکه این شرایط جوی در ارتفاعات و دامنه‌ها گاه شدید است، اظهار کرد: با فعالیت این سامانه جوی در استان تا روز جمعه به‌تناوب شاهد بارندگی گاه رگباری و به طور موقتی شدید به‌ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها همراه با وزش باد در برخی مناطق شدید، مه آلودگی و رعد و برق خواهد بود.

وی در ادامه افزود: اگرچه طی امروز و فردا (پنجشنبه) با وجود سامانه ناپایدار جوی، هوای گرم در منطقه با دمای ۳۰ درجه خواهیم داشت اما صبح جمعه دمای هوای استان چهار درجه کاهش خواهد یافت.

کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به ابرناکی آسمان گیلان در صبح جمعه تصریح کرد: از عصر جمعه به تدریج شاهد کاهش ابر در آسمان استان خواهیم بود و به این ترتیب سامانه ناپایدار جوی از عصر و اواخر جمعه از گیلان خارج شده و اوایل هفته آفتاب خواهیم داشت. همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته اسب وونی تالش با ۱۵ درجه خنک‌ترین و منجیل با ۳۴ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان بودند ضمن اینکه دمای فعلی رشت ۳۱ درجه بوده که امروز به ۳۳ درجه می رسد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه