مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

کسب ۱۶۴ مدال جهانی و آسیایی توسط ورزشکاران گیلانی بی‌نظیر است

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: از دهه فجر سال گذشته تاکنون ورزشکاران این استان ۱۶۴ مدال جهانی و آسیایی کسب کردند که تصاحب این تعداد مدال در این مدت بی‌نظیر و کم‌نظیر است.

کسب ۱۶۴ مدال جهانی و آسیایی توسط ورزشکاران گیلانی بی‌نظیر است

به گزارش هشت‌دی جهانبخش آرمان در مراسم تجلیل از کاراته‌کاران مدال‌آور گیلانی که مقام قهرمانی کشور را کسب کردند در رشت اظهار کرد: ورزشکاری که مدال می‌آورد باید خیلی از چالش‌ها و مشکلات راپشت سربگذارد و ما باید در این بخش به ورزشکاران کمک کنیم.

وی افزود: ما باید با کمک پیشکسوتان مسیر مدال‌آوری ورزشکاران را در رشته‌های ورزشی مختلف هموار سازیم تا ورزشکاران با دغدغه کمتری در رقابت‌های مختلف حضور یافته و افتخارآفرینی کنند که در این راستا استفاده از مشاوره پیشکسوتان تاثیرگذار است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: گیلان مهد استعدادهای درخشان است و ورزشکاران بسیار مستعدی دارد که در طول سال مقام‌ها و مدال‌های بسیار ارزشمندی را کسب می‌کنند و حتی مدالهای یک شهرستان گیلان از تعداد مدال‌های برخی از استانها نیز بیشتر است.

وی با اشاره به کاراته گیلان بیان کرد: از مسئولان هیات کاراته استان که با برپایی چنین مراسمی باعث می‌شوند تا قهرمانان دیده شوند؛ قدردانی می کنم. باید از این قهرمانان ارزنده پشتیبانی مادی و معنوی داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: با توجه به استعدادهای موجود در رده‌های سنی پایه گیلان در آینده در ورزش قهرمانی به خصوص در رشته کاراته که ورزشی جذاب و پرطرفدار است حرفهای زیادی برای گفتن خواهیم داشت و امید است که شاهد موفقیت‌های بیشتر این رشته در گیلان باشیم.

استفاده بهینه از رده‌های سنی پایه مدنظر هیات است

همچنین رئیس هیات کاراته استان گیلان در ادامه مراسم تجلیل از قهرمانان کاراته این استان اظهار کرد: استفاده بهینه از ظرفیت رده‌های سنی پایه از اهداف مهم این هیات بشمار می‌رود.

محمدرضا اصلاحی افزود: ما در تمامی رده‌های سنی مسابقات را برگزار می‌کنیم تا کاراته‌کاران در شرایط آمادگی مناسبی قرار داشته باشند و با قدرت بتوانند در میادین مختلف ملی و بین‌المللی حضور یابند.

وی بیان کرد: البته حفظ قهرمانان و ستاره‌های فعلی نیز در دستور کار هیات کاراته گیلان است تا این ورزشکاران همچنان افتخارآفرینی کنند ضمن آنکهکاراته‌کاران رده‌های سنی نیز بتوانند پشتوانه مناسبی برای قهرمانان فعلی باشند.

در مراسم تجلیل از کاراته کاران گیلانی که عنوان قهرمانی کشور را کسب کرده بودند، مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان، مسئولان هیات کاراته این استان، قهرمانان، مربیان، داوران و پیشکسوتان کاراته گیلان نیز حضور داشتند.

در پایان این مراسم نیز از حدود ۳۰ کاراته‌کار، مربی و پیشکسوت کاراته استان گیلان تجلیل و تقدیر شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه