اعتراض شورای ائتلاف به اقدام اخیر رئیس دانشگاه گیلان

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان در واکنش به اقدام رئیس دانشگاه استان در کنار گذاشتن فرزند متخصص یک شهید والامقام از مسند معاونت اداری مالی دانشگاه گیلان، بیانیه‌ای صادر و اعتراض خود را اعلام کرد.

اعتراض شورای ائتلاف به اقدام اخیر رئیس دانشگاه گیلان

به گزارش هشت‌دی، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان در واکنش به اقدام رئیس دانشگاه گیلان در کنار گذاشتن فرزند متخصص یک شهید والامقام از مسند معاونت اداری مالی دانشگاه گیلان بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

هزاران درود و سلام به روح پاک امام راحل، خمینی کبیر و شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و مدافعان حرم و وطن و سلام و هزاران سلام به پیشگاه خانواده‌های معزز و مکرم شهیدان و یادگاران رنج‌دیده و زخم خورده‌ی آنها.

امروز با کمال تأسف و تلهف و شرمساری محضر شهدا در اقدامات عجیب برخی دولتمردان در انتصابات محضر مردم شریف گیلان عارضیم که نسبت به اقدام رئیس دانشگاه گیلان در کنار گذاشتن فرزند متخصص یک شهید والامقام از مسند معاونت اداری مالی دانشگاه گیلان مراتب اعتراض جدی و عمیق خود را اعلام می‌داریم.

دخالت بیجای بعضی از نمایندگان علی‌رغم انذار رهبری معظم انقلاب، در پدیدآوردن گروه‌های سیاسی برای مدیریت دانشگاه و عزل و نصب‌های گوناگون که مصداق عدم التزام عملی به ولایت مطلقه‌ی فقیه است را یادآور می‌شویم و اعلام می‌کنیم که مماشات با آمران و عاملان این‌دست اقدامات را در هر لباس و جایگاهی که باشند کنار خواهیم گذاشت.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان گیلان ضمن اعلام موضع قاطع در این خصوص راه را برای جبران باز می‌داند و تا حصول نتیجه‌ی نهایی کار را دنبال خواهد نمود.

والسلام علی من التبع‌الهدی
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه