مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان خبر داد:

آغاز برگزاری تورهای گیلان‌گردی ارزان قیمت

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از برگزاری تورهای گیلان گردی ارزان قیمت خبر داد و گفت: این تورها با امکانات مناسب به مدت یک ماه برنامه‌ریزی شده است.

آغاز برگزاری تورهای گیلان‌گردی ارزان قیمت

به گزارش هشت‌دی، ولی جهانی در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر اهمیت و جایگاه اقتصاد گردشگری، اظهار کرد: یکی از محورهای اصلی توسعه گردشگری، رونق و پایدارسازی گردشگری داخلی است.

وی با بیان اینکه اقتصاد گردشگری باید محور توسعه گیلان قرار گیرد، افزود: رونق گردشگری نسبت به محرک‌های منفی رسانه‌ای، مشکلات فصلی بودن تقاضا و تحولات سیاسی و اقتصادی بین المللی، وابستگی کمتری نشان داده و بهترین نوع توزیع و بازتولید منابع اقتصادی را ممکن می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از تعریف سفرهای ارزان در این استان خبر داد و تصریح کرد: برای تقویت اقتصاد گردشگری و رونق گردشگری اجرای سفرهای روزانه و ارزان‌قیمت با همکاری بخش خصوصی با در نظر مشوق‌ها و یارانه در بخش‌های مختلف سفر در دستور کار است.

جهانی از برگزاری تورهای گیلان‌گردی ارزان قیمت خبر داد و خاطرنشان کرد: این تورها با امکانات مناسب به مدت یک ماه برنامه‌ریزی شده که اولین سفر آن امروز (یکشنبه سوم اردیبهشت ماه) برگزار می‌شود. در این سفرها از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی گیلان بازدید صورت می‌گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه