مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان خبر داد:

راه‌یابی دانش‌آموز رشتی به المپیاد جهانی علوم زمین

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از عضویت پارسا جمالی رشت آبادی در عضویت تیم ۴ نفره المپیاد علوم زمین جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در شانزدهمین دوره المپیاد جهانی علوم زمین در سال ۲۰۲۳ خبر داد.

راه‌یابی دانش‌آموز رشتی به المپیاد جهانی علوم زمین

به گزارش هشت‌دی محمد فائزی با بیان اینکه پارسا جمالی رشت آبادی دانش آموز مدرسه صنایع پوشش ناحیه یک رشت در رشته علوم زمین، پس از گذراندن دوره‌های آموزشی در سال گذشته به نشان طلا کشوری دست یافت  اظهار کرد: ایشان در حال حاضر با تکمیل دوره‌های آماده سازی به عضویت تیم ۴ نفره المپیاد علوم زمین جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در شانزدهمین دوره المپیاد جهانی علوم زمین در سال ۲۰۲۳ انتخاب شده است.

وی با اشاره به موفقیت ۳ دانش آموز دیگر گیلانی در المپیاد‌های علمی ، افزود: آناهید شیرزاد در رشته تفکر و کارآفرینی و سحر جهان زاد در رشته شیمی هر دو از مدرسه فرزانگان ناحیه دو رشت به ترتیب مدال‌های طلا و نقره و سید سراج شفیعی در رشته ریاضی از مدرسه شهید بهشتی لنگرود نشان نقره را در المپیاد کشوری از آنِ خود کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان افزود: دارندگان مدال طلای کشوری برای شرکت در مسابقات جهانی در رشته‌های جغرافیا ، ریاضی ، زیست شناسی ، شیمی ، علوم زمین ، فیزیک ، کامپیوتر ، نجوم و اختر فیزیک دوره‌های آماده سازی را گذراندند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه