نماینده مردم رشت و خمام در مجلس:

بسیج فرصتی برای ارائه حرکت عظیم تحول‌ساز است

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیج بازوی توانمند انقلاب در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است، گفت: بسیج فرصتی برای ارائه حرکت عظیم تحول ساز است که با حضور بسیجیان متخصص و متعهد روز به روز پویاتر می‌شود.

بسیج فرصتی برای ارائه حرکت عظیم تحول‌ساز است

به گزارش هشت‌دی محمدرضا احمدی سنگری در دیدار با جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار و متخصصین بسیج و رؤسای سازمان‌های اقشاری بسیج سپاه قدس گیلان با اشاره به اهمیت جایگاه بسیج به عنوان حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: بسیج برای تحقق اهداف خود همواره با اخلاص برای پیشرفت و اثربخشی اجتماعی با تکیه بر روحیه معنویت، تخصص و تعهد خدمات بی‌شماری را ارائه داده است.

وی با اشاره به جایگاه بسیج و نقش بسیجیان در مهار بسیاری از مشکلات گفت: بسیجیان همواره با تخصص و تعهد هرجا کوتاهی صورت گرفت مخلصانه و بی هیچ چشم‌داشت در میدان حاضر بوده و نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی ایجاد وحدت و گسترش تفکر جهادی را از مولفه‌ها و شاخصه ‌های بسیج دانست و افزود: نقش بسیج در تمامی زمینه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، نقشی اثر بخش بوده و متخصصین بسیج در قالب بسیج اقشار همواره به صورت تخصصی بسیاری از ناملایمتی‌ها و کم کاری ها را با تعهد و تخصص خود برطرف کردند.

احمدی با بیان اینکه بسیج بازوی توانمند انقلاب در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است، گفت: بسیج فرصتی برای ارائه حرکت عظیم تحول ساز است که با حضور بسیجیان متخصص و متعهد روز به روز پویاتر می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب از منظر قانون گفت: در گذشته ۳۲ دستگاه قانون عفاف و حجاب را اجرا نکرده و امروز شاهد هنجارشکنی عده ای از دختران و زنان هستیم که به فضل الهی این مسئله نیز برطرف خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه