تساوی ملوان و تراکتور در دیداری پر ماجرا+ فیلم خلاصه بازی

در هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، ملوان بندرانزلی در خانه به مصاف تراکتور رفت که با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید.

تساوی ملوان و تراکتور در دیداری پر ماجرا+ فیلم خلاصه بازی

به گزارش هشت‌دی، از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس تیم‌های ملوان بندرانزلی و تراکتور از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امشب در استادیوم سیروس قایقران به مصاف هم رفتند که در این بازی ملوان با نتیجه یک بر یک به تساوی بازی رضایت داد.

در این بازی سهیل فداکار در دقیقه ۷۶ برای ملوان و رضا اسدی در دقیقه ۹۰ برای تراکتور گلزنی کردند.

لحظات حساس بازی ملوان و تراکتور؛

دقیقه ۶: ایمان صادقی، دروازه‌بان ملوان که قصد داشت توپی را با دست به بیرون محوطه جریمه بفرستد، به اشتباه این ضربه را به سمتی فرستاد که دوباره مجبور به دست گرفتن توپ بشود که این فصل و انفعال یک ضربه کاشته را در داخل محوطه جریمه نصیب تراکتوری‌ها کرد.

دقیقه ۸: ضربه کاشته پس از لمس توسط ریکاردو آلوز با شوت گوستاوو از داخل محوطه همراه شد که توپ به دیواره دفاعی ملوان برخورد کرد.

دقیقه ۱۷: ارسال ابوالفضل رزاق‌پور با ضربه سر خطرناک رضا اسدی از داخل محوطه جریمه همراه شد که این توپ با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۶: شوت میلاد شعبانلو با اختلاف از بالای دروازه تراکتور به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: محمد قنبری از سمت راست نفوذ کرد و بعد از یک دریبل، شوت خود را به سمت دروازه زد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵+۲: ارسال ریکاردو آلوز از نقطه کرنر در منطقه خطرناک محوطه جریمه با ضربه سر همراه شد که این توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۵: اشتباه مدافعان ملوان باعث شد تا رضا اسدی در موقعیت تک به دو قرار بگیرد اما تلاش او برای دریبل آخرین مدافع باعث شد تا این مدافع توپ او را بزند.

دقیقه ۶۹: شوت سنگین محمدرضا عباسی به مدافعان ملوان برخورد کرد و راهی به دروازه نیافت.

دقیقه ۷۱: پاس سجاد بازگیر در محوطه جریمه به میلاد جهانی رسید و شوت این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت.

دقیقه ۷۶: فرار سهیل فداکار از پشت مدافعان تراکتور وی را در موقعیت تک به تک قرار داد و در میان غفلت مدافعان تراکتور او با شوتی سرکش، توپ را از بالای سر اخباری رد کرد و دروازه او را گشود.

دقیقه ۸۶: اشتباه میلاد شعبانلو باعث شد تا عباس زاده در ضد حمله پاکدل را در موقعیت تک به تک قرار دهد و او با فرار از صادقی پنالتی بگیرد.

دقیقه ۹۰: رضا اسدی، آقای گل تراکتور در حالی که نور لیزر هواداران را روی صورت خود می‌دید، توپ را به وسط دروازه زد و موفق به گلزنی شد.

فیلم خلاصه بازی ملوان و تراکتور؛

 

جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته بیست و ششم؛

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه