رئیس پلیس‌راه گیلان خبر داد:

اعمال محدودیت ترافیکی در محور‌های رشت – قزوین و آستارا – اردبیل

رئیس پلیس‌راه گیلان از محدودیت‌های ترافیکی در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ در محور‌های رشت به قزوین و آستارا به اردبیل، خبر داد.

اعمال محدودیت ترافیکی در محور‌های رشت – قزوین و آستارا – اردبیل

به گزارش اختصاصی هشت‌دی، جاور صفاری شامگاه جمعه در گفتگو با خبرنگاران از ترافیک سنگین و پرحجم در محور‌های خروجی استان به ویژه جاده رشت به رودبار خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک محور رشت – قزوین در محدوده سراوان به امام‌زاده هاشم و ورودی رودبار به‌دلیل شدت خروج مسافران سنگین و پرحجم است و هم اینک ترافیک در سایر محورهای استان عادی و روان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا کنون، یک میلیون و ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو وارد گیلان و یک میلیون و ۱۲۸ هزار دستگاه خودرو از استان خارج شده است، ضمن اینکه هنوز انباشت مسافر و خودرو را در استان شاهد هستیم از این‌رو از رانندگان می‌خواهیم تا سرعت مطمئنه را رعایت کنند و از شتاب و تعجیل در رانندگی و حرکات خطرآفرین بپرهیزند.

رئیس پلیس‌ راه گیلان تصریح کرد: در حال حاضر در محورهای اسالم- خلخال ، پونل- خلخال و سیاهکل – دیلمان بارش برف را داریم بنابراین رانندگان برای تردد ضروری در محورهای ییلاقی و کوهستانی استان حتما تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ همراه داشته باشند.

صفاری از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای رشت – قزوین و بالعکس و آستارا – اردبیل و بالعکس طی امروز و روزهای شنبه و یکشنبه پیش رو خبر داد و گفت: به منظور افزایش ایمنی و ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بالعکس امروز اعمال شده و تا ساعت ۲۴ ادامه دارد.

رئیس پلیس‌ راه گیلان خاطرنشان کرد: همچنین این محدودیت‌های ترافیکی برای روزهای شنبه( فردا) و یکشنبه نیز از ساعت ۷ تا ۲۴ در محورهای رشت – قزوین و و بالعکس و آستارا – اردبیل و بالعکس برای خودروهای سنگین اعمال می‌شود، بر این اساس تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۷ تا ۲۴ روز شنبه در محورهای قدیم رشت – قزوین و بالعکس و محور آستارا – اردبیل و بالعکس ممنوع است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه