فرمانده انتظامی صومعه‌سرا مطرح کرد:

کشف بیش از ۱۰ تن چوب‌ قاچاق در صومعه‌سرا

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از کشف ۱۰ تن و ۸۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان ۳۱، ۳۶، ۴۴، ۵۶ و ۶۸ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از ۱۰ تن چوب‌ قاچاق در صومعه‌سرا

به گزارش هشت‌دی، امیر وهاب‌زاده با اشاره به اینکه قاچاق چوب و قطع غیرمجاز درختان جنگلی به تاراج بردن ثروت ملی است، اظهار کرد: پلیس با تمام توان با متجاوزان حریم منابع طبیعی و جنگل‌ها برخورد می‌کند.

وی در ادامه افزود: ماموران انتظامی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به ۲ دستگاه خودرو باری نیسان حامل چوب مشکوک شده و برای بررسی آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از کشف ۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق در بازرسی از این خودروها خبر داد و تصریح کرد: همچنین در عملیاتی دیگر ۷ تن و ۳۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق که داخل چندین محوطه در نقاط مختلف شهرستان دپو شده بود، توسط پلیس و با همکاری نماینده منابع طبیعی کشف شد. در این رابطه متهمان ۳۱، ۳۶، ۴۴، ۵۶ و ۶۸ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وهاب‌زاده با اشاره به اینکه چوب‌ها به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تحویل داده شد، گفت: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۵۴۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه