رئیس اداره تعاون روستایی بندرانزلی خبر داد:

افزایش مراکز توزیع میوه تنظیم بازار عید در انزلی

رئیس اداره تعاون روستایی بندرانزلی از اضافه شدن دو مرکز توزیع میوه تنظیم بازار ویژه نوروز در این شهرستان خبر داد و گفت: سه مرکز فعال شده است.

افزایش مراکز توزیع میوه تنظیم بازار عید در انزلی

به گزارش هشت‌دی، سیامک مشیری امروز و در حاشیه بازدید از مراکز توزیع میوه تنظیم بازار عید در انزلی  اظهار کرد: تا سال گذشته توزیع میوه تنظیم بازار ویژه نوروز در محل اتحادیه تعاون روستایی شهرستان بندرانزلی انجام می شد که امسال با هدف دسترسی راحت تر اهالی روستاها و ساکنین حومه شهر دو مرکز روستایی نیز برای توزیع میوه تنظیم بازار مشخص شدند.

وی تصریح کرد: فروشگاه اتحادیه تعاون روستایی واقع در باغ زمانی بندرانزلی، خیابان شهدای جنوبی است و برای شرق بندرانزلی فروشگاه شرکت تعاون روستایی طالب آباد و برای غرب شهرستان نیز شرکت تعاون روستایی بوعلی سینا در کپورچال مسئولیت توزیع میوه تنظیم بازار را بر عهده دارند.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه سیب کیلویی ۲۵ هزار تومان و پرتقال کیلویی ۱۳ هزار تومان برای عرضه قیمت گذاری شده، افزود: ساعت فعالیت مراکز عرضه صبح و عصر است و با توجه به اینکه امسال یارانه‌ دولتی برای میوه شب عید تخصیص داده نشده بود، اتحادیه تعاون روستایی استان از منابع داخلی خود اقدام به خرید میوه کرده و جهت توزیع بین شهروندان در اختیار اتحادیه های شهرستانی قرار داده است.

مشیری تاکید کرد: علاوه بر توزیع میوه هفته گذشته دو تن گوشت توسط این سه فروشگاه تعاون روستایی توزیع شد و فعلا سهمیه گوشت نداریم ولی با پیگیری های انجام شده در تلاشیم تا سه تن شکر تهیه و در شهرستان توزیع شود.

رئیس اداره تعاون روستایی بندرانزلی تصریح کرد: نظارت بر نحوه توزیع در دستور کار قرار دارد و چنانچه شهروندان انتقاد، پیشنهاد و یا شکایتی داشته باشند می توانند موارد مورد نظر را جهت پیگیری از طریق شماره ۱۲۴ در میان بگذارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه