ابوذر روحی در گفتگو با هشت‌دی:

سرود «سلام‌ فرمانده۲» با اجرای ۱۱ هزار کودک و نوجوان رونمایی می‌شود

خواننده سرود‌ «سلام‌ فرمانده ۲» با اشاره به رونمایی این اثر با اجرای ۱۱ هزار کودک و نوجوان، گفت: این اثر با موضوع انتظار و بااعتقاد به رفاقت نسل جدید با امام عصر( عج) ساخته شده و نسبت به سرود اول، تغییراتی در قالب اثر ا‌ِعمال شده است.

سرود «سلام‌ فرمانده۲» با اجرای ۱۱ هزار کودک و نوجوان رونمایی می‌شود

ابوذر روحی در گفتگو با هشت‌دی با اشاره به رونمایی از نماهنگ «سلام فرمانده ۲» در جمعه هفته جاری، اظهار کرد: این اثر نیز در امتداد سرود قبلی با مضمون امام زمان(عج) و با محوریت دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها رونمایی خواهد شد.

وی به تغییرات جزئی در موسیقی و شعر این اثر در مقایسه با سرود قبلی اشاره کرد و گفت: عوامل تولید سرود همان تیم قبلی است و لذا تهیه‌کنندگی اثر جدید برخلاف اثر قبلی بر عهده شبکه‌ملی و به کارگردانی حجت‌الاسلام نعیمی است.

خواننده سرود‌ «سلام‌ فرمانده»، تصریح کرد: این اثر نیز با موضوع انتظار و بااعتقاد به رفاقت نسل جدید با امام عصر( عج) و یار حضرت بودن، ساخته شد اما تغییراتی در قالب اثر ا‌ِعمال شده است.

روحی با اشاره به اینکه تولید این اثر با برگزاری جلسات مداوم و پیگیری‌های فراوان حدود سه ماه زمان برده است، گفت: اجرای آن نیز با اعزام حدود ۱۱ هزار کودک و نوجوان از سراسر کشور رقم خورده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شا الله با نظر و عنایت خاص امام زمان(عج)، شاهد بازخوردهای خوبی از مردم باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه