اتمام حجت دستگاه قضا با مدیران گیلانی در صیانت از بیت‌المال

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: برای مدیران دستگاه‌های اجرایی که در حفظ بیت‌المال کوتاهی کنند، پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

اتمام حجت دستگاه قضا با مدیران گیلانی در صیانت از بیت‌المال

به گزارش هشت‌دی نشست کمیته حفاظت و صیانت از اراضی ملی، جنگل‌ها و مراتع به ریاست حجت‌الاسلام‌حمزه خلیلی رئیس‌کل دادگستری استان گیلان در خصوص تعیین تکلیف مجتمع گردشگری قلعه‌رودخان فومن برگزار شد.

 حجت‌الاسلام‌ حمزه خلیلی با انتقاد از ضعف مدیریتی در استان گیلان اظهارکرد: علی‌رغم انفساخ قرارداد پیمانکار قبلی طرح و نیز عدم تمدید قرارداد، متأسفانه هیچ‌گونه اقدامی از ناحیه مسئولین امر در جهت ساماندهی وضعیت و حفظ حقوق بیت‌المال به معنای واقعی انجام نشده است و کوتاهی مسئولین امر در ساماندهی وضعیت کاملاً مشهود است و قطعاً با کسانی که دراین‌خصوص کوتاهی نمایند برخورد قانونی خواهد شد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی در برخورد با فساد هیچ مماشات و اغماضی نخواهد داشت، افزود: گزارش‌ها خلافی از ادارات دراین‌خصوص صادر شده و افرادی در بدنه‌ سازمان ها و ادارات قصد دارند تا با کارشکنی و تبانی مانع از پیشبرد امور شوند که به چنین گزارش‌ها کذبی رسیدگی خواهد شد.

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان در پایان به دادستان شهرستان فومن دستور داد تا به طور دقیق بر روند امور نظارت داشته باشد و اگر کسانی با کوتاهی در مسئولیت خود به بیت‌المال خسارتی وارد کنند، مورد تعقیب قضایی قرار گیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه