فرمانده انتظامی رودسر مطرح کرد:

دستگیری برادران سارق در رودسر+ جزئیات

فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری برادارن سارق در این شهرستان خبر داد و گفت: تامین و ارتقاء امنیت همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه انتظامی است.

دستگیری برادران سارق در رودسر+ جزئیات

به گزارش هشت‌دی، سید جلال‌الدین جوانمردی امنیت را یکی از مهمترین و اساسی‌ترین نیاز‌های هر جامعه‌ای عنوان و اظهار کرد: تامین و ارتقاء امنیت همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه انتظامی است.

وی در ادامه افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت‌های مختلف در مناطق روستایی شهرستان رودسر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران پاسگاه انتظامی چینی‌جان با انجام تحقیقات و استفاده از شیوه‌های فنی کشف جرم سرنخ‌های از سارقان این پرونده‌ها پیدا کرده و ضمن شناسایی، آنها را با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از اعتراف برادران سارق به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی، طیور، مغازه، منزل، اماکن دولتی و سیم تلفن خبر داد و تصریح کرد: سارقان ۳۴ و ۳۸ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

جوانمردی در پایان از مردم خواست ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی پیشگیری از سرقت در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه