سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی گیلان مطرح کرد:

توزیع ماهانه نهاده‌های دامی جهت حمایت از دامداران گیلانی

سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی گیلان از توزیع ماهانه نهاده‌های دامی برای دامداران استان شامل سبوس و علوفه خبر داد و گفت: جو و کنسانتره نیز از طریق سامانه‌ها در اختیار تعاونی دامداران قرار می‌گیرد. 

توزیع ماهانه نهاده‌های دامی جهت حمایت از دامداران گیلانی

به گزارش هشت‌دی، محمد گلشنی در گفتگوی خبری شبکه باران، معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان را متولی امور دام استان دانست و اظهار کرد: کلیه دامداران استان اعم از عشایر و کوچنده و ثابت تحت پوشش خدمات معاونت بهبود تولیدات دامی هستند.

وی با بیان اینکه ۲۰ درصد دامداری استان به عشایر اختصاص دارد، افزود: عشایر سهم بسزایی در تولید گوشت قرمز و لبنیات استان دارند. از آنجایی که هویت دام مهم بوده لذا کلیه دامداران باید اقدام به الصاق پلاک برای دام‌های خود کنند تا از نظر شناسایی و دریافت خدمات کمک حال جهاد کشاورزی باشند.

سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی گیلان از توزیع ماهانه نهاده‌های دامی برای دامداران استان شامل سبوس و علوفه خبر داد و تصریح کرد: جو و کنسانتره نیز از طریق سامانه‌ها در اختیار تعاونی دامداران قرار می‌گیرد.  تامین نهاده‌های دامی جزو اولویت‌های اداره امور عشایر شهرستان ها و تعاونی دامداران است و اداره امور عشایر از طریق سامانه بهین‌یاب اقدام به تامین سرمایه در گردش برای دامداران کرده و دامداران برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند.

گلشنی با بیان اینکه به زودی تسهیلات از طریق بند الف تبصره ۱۸ پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: برای دامدارانی که در معرض خطر خشکسالی یا کاهش قیمت محصولات هستند، اقدام به خرید دام مازاد و پروار با قیمت کارشناسی از طریق شرکت پشتیبانی امور دام می‌کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه