فرمانده انتظامی صومعه‌سرا مطرح کرد:

پلمب مکان قماربازی و دستگیری ۳ نفر در صومعه‌سرا

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری ۳ نفر حین قماربازی در یک واحد صنفی خبر داد و گفت: سه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و واحد صنفی مورد نظر پلمب شد.

پلمب مکان قماربازی و دستگیری ۳ نفر در صومعه‌سرا

به گزارش هشت‌دی، امیر وهاب‌زاده با بیان اینکه بررسی پرونده‌های مرتبط با قمار نشان می‌دهد بسیاری از اینگونه جرایم در ابتدا با یک بازی و حتی کنجکاوی از سوی افراد آغاز می‌شود که این مسئله دقت و نظارت بیشتر خانواده‌ها را می‌طلبد، اظهار کرد: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با مجرمان و متخلفان، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد.

وی در ادامه افزود: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی در واحد صنفی خود با تجمع افراد، اقدام به دایر کردن مکان قماربازی و سلب آسایش همسایگان کرده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با اشاره به اینکه ماموران پاسگاه انتظامی لیفشاگرد با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، تصریح کرد: ۳ نفر حین قماربازی در این مغازه دستگیر شدند.

وهاب‌زاده از کشف ۵۰ میلیون ریال وجه نقد و یک دست آلات بازی قمار از این واحد صنفی خبر داد و بیان کرد: متهمان ۳۳، ۳۸ و ۴۹ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و واحد صنفی مورد نظر نیز پلمب شد.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه کسب درآمد از راه قمار و تحصیل مال از راه نامشروع یکی از ناهنجاری‌های اجتماعی است که جرم محسوب می‌شود از مردم خواست در صورت اطلاع یا مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه