مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد:

وزش باد گرم و افزایش دما در مناطق مختلف گیلان

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به افزایش ۸ تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوا گفت: با فعالیت سامانه هوای جنوبی، کاهش ابر و وزش باد گرم در استان به‌ویژه در مناطق کوهستانی و کوهپایه‌ای، از فردا آسمان به‌تدریج صاف و آفتابی شده و این شرایط جوی تا اواسط هفته آینده ادامه دارد.

وزش باد گرم و افزایش دما در مناطق مختلف گیلان

به گزارش هشت‌دی محمد دادرس در تشریح این خبر اظهار کرد: با فعالیت سامانه هوای جنوبی، کاهش ابر و وزش باد گرم در گیلان به‌ویژه در مناطق کوهستانی و کوهپایه‌ای، از فردا آسمان استان به‌تدریج صاف و آفتابی شده و این شرایط جوی تا اواسط هفته آینده ادامه دارد.

وی با اشاره به افزایش ۸ تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوا در گیلان، افزود: دریای خزر با ارتفاع موج ۲۰ تا ۸۰ سانتی‌متر از عصر امروز تا عصر فردا برای فعالیت‌های دریانوردی و صید در برخی ساعات نامناسب است.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه سردترین منطقه گیلان در شبانه‌روز گذشته اسب وونی تالش با منهای ۵ درجه سانتی‌گراد دما اعلام شد، اضافه کرد: بیشترین دما هم در استان در این مدت از منجیل ۱۶ درجه سانتی‌گراد گزارش شد.

دادرس با بیان اینکه بیشترین دما در حال حاضر از منجیل و کیاشهر به میزان ۱۱ درجه سانتی‌گراد گزارش شده، افزود: دمای فعلی رشت مرکز گیلان، ۱۰ درجه سانتی‌گراد و رطوبت هوای این شهر ۸۰ درصد است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه