رئیس تعزیرات حکومتی آستارا خبر داد:

صدور جریمه ۴۰۰ میلیونی برای اصناف متخلف آستارا

رئیس تعزیرات حکومتی آستارا گفت: اصناف و متخلفان حوزه قاچاق کالا و ارز در این شهرستان ۴۳۹ میلیون و پانصد هزار تومان در یک ماه گذشته جریمه شدند.

صدور جریمه ۴۰۰ میلیونی برای اصناف متخلف آستارا

به گزارش هشت‌دی، مهدی جعفرزاده امروز در کارگروه آرد و نان و تنظیم بازار آستارا با اشاره به اینکه ورودی پرونده‌های شعبه‌های تعزیرات حکومتی در حوزه کالا و خدمات در یک ماه گذشته ۸۲ مورد بود که ۷۴ مورد رسیدگی قرار گرفت، اظهار کرد: اصناف و متخلفان حوزه قاچاق کالا و ارز در این شهرستان ۴۳۹ میلیون و پانصد هزار تومان در یک ماه گذشته جریمه شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه حکم همه پرونده‌ها صادر و اجرا شده است و میزان عملکرد این حوزه ۹۲ درصد و مبلغ محکومیت ۷۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بوده است، افزود: در زمینه قاچاق کالا و ارز نیز ۲۶ پرونده تشکیل شده که از این تعداد برای ۲۱ پرونده رأی صادر شد و ۲ نفر نیز راهی زندان شدند.

رئیس تعزیرات حکومتی آستارا به اینکه میزان عملکرد در این حوزه ۸۸ درصد و مبلغ محکومیت ۱۲۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بوده است اشاره و تصریح کرد: ۲ پرونده نیز در شعبه‌های بدوی تعزیرات حکومتی آستارا رسیدگی شد که ارزش آنها ۲۴۰ میلیون تومان برآورد شده است. بر اساس دستور رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه گشت ویژه داروخانه‌ها با همکاری اداره صمت، جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت و درمان راه‌اندازی شد و پس از رسیدگی به تخلف‌ها آرای صادر و اجرا گردید.

جعفرزاده به شکایت مردم از چند نانوایی مبنی بر گران‌فروشی خمیرمایه اشاره کرد و گفت: فشار گران‌فروشی خمیرمایه در نهایت به مردم وارد می‌شود و موجب نارضایتی می‌گردد، از این رو هیچ‌گونه مماشاتی با افراد متخلف صورت نخواهد گرفت. اگر مسئولان مربوطه جدیتی برای نظارت و بازرسی بر فعالیت نانوایی‌ها داشته باشند می‌توانند نسبت به تعیین یک شخص به عنوان مسئول بازرسی اقدام کنند تا روزانه با تشکیل تیم بازرسی کار سرکشی و نظارت بر نانوایی‌ها انجام شود.

رئیس تعزیرات حکومتی آستارا خاطرنشان کرد: مردم در صورت نارضایتی از شرکت یا صنفی که در حال تخلف هستند می‌توانند با استفاده از سامانه الکترونیک ۱۳۵ موضوع را به تعزیرات حکومتی اطلاع دهند تا مورد رسیدگی قرار بگیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه