پرچمدار جبهه مقاومت مقام معظم رهبری است

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پرچمدار جبهه مقاومت مقام معظم رهبری است، گفت: خیلی از ملت های آزادی خواه جهان چشم به ایران دوخته اند.

پرچمدار جبهه مقاومت مقام معظم رهبری است

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از «دیارباران»، آیت الله رضا رمضانی در سالروز شهادت شهید مدافع حرم رشت امیر رضا علیزداه در مسجد امام رضا(ع) رشت، نبرد فعلی استکبار جهانی در جبهه اسلام ستیزی را جنگ فهم علیه اسلام توصیف نمود و با تشریح رخداد های زمان حکومت امام علی (ع) که نخست قرآن ها را بر سر نیزه کردند و بعد از دو دهه قرآن ناطق به سر نیزه رفت، گفت: تفکر مقاومتی فاقد ذلت و ساختار آن از جنس حکمت، معرفت و عرفان است.

وی در آستانه سالروز میلاد امام علی (ع) آن حضرت را شخص مورد تکریم خداوند متعال با نزول آیات متعدد و پیامبر گرامی اسلام (ص) معرفی کرد و افزود: در آن دوران و زمان حکومت معاویه آن حضرت را کافر خطاب می کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه وهابیت تکفیری اکثر مسلمانان را کافر می داند، اضافه کرد: به منظور زنده نگه داشتن جریان مقاومت شهدای زیادی تقدیم اسلام شدند و در مجموع نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار جهانی اقتدار بدست آورده است.

عربستان سعودی فهم درستی از دموکراسی ندارد

رمضانی اسلام را هویت اصیل بر پایه فطرت اسلامی معرفی کرد و با اشاره به ساختار حاکمیت آل سعود، تصریح کرد: عربستان سعودی فهم درستی از دموکراسی ندارد و حکومت مستبد آنها پادشاهی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با استناد به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا، دنیا را تشنه فهم اسلام ، اسلام ناب محمدی (ص) در دیدگاه و اندیشه امام راحل و مقام معظم رهبری برشمرد و ابراز کرد: این نامه از عقبه و پشتوانه فکری و اعتقادی عمیقی برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه پرچمدار جبهه مقاومت مقام معظم رهبری است، بیان کرد: خیلی از ملت های آزادی خواه جهان چشم به ایران دوخته اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه