کشف بیش از ۲ هزار قلم داروی قاچاق و پلمب واحد صنفی در لنگرود

فرمانده انتظامی لنگرود از کشف ۲ هزار و ۱۳۳ قلم داروی قاچاق در بازرسی از انبار یک واحد صنفی در این شهرستان خبر داد و گفت: مغازه مورد نظر پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

کشف بیش از ۲ هزار قلم داروی قاچاق و پلمب واحد صنفی در لنگرود

به گزارش هشت‌دی، حمیدرضا سرخوش‌پور با بیان اینکه اغلب داروهای غیرمجاز به صورت غیربهداشتی و غیرقانونی و در شرایط نامناسب تهیه و نگهداری می‌شوند و استفاده از آن ممکن است عوارض جبران‌ناپذیری داشته باشد، اظهار کرد: مجموعه انتظامی با افرادی که بخواهند به هر نحوی امنیت و سلامت مردم را به خطر بی‌اندازند، برخورد قانونی می‌کند.

وی در ادامه به دریافت خبر فروش داروهای قاچاق توسط متصدی یک واحد صنفی در شهرستان لنگرود و بررسی پلیس در این خصوص اشاره کرد و افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع به همراه نماینده مرکز بهداشت و اداره صمت به آدرس واحد صنفی مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از کشف ۲ هزار و ۱۳۳ قلم انواع داروی قاچاق شامل قرص، شربت، سرم و پماد در بازرسی از انبار این واحد صنفی خبر داد و تصریح کرد: در این رابطه متهم ۴۲ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و واحد صنفی وی پلمب شد.

سرخوش‌پور در پایان با اعلام اینکه کارشناسان ارزش تقریبی داروهای کشف شده را یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: پلیس با جدیت با فروشندگان داروهای قاچاق و تقلبی برخورد می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه