کاهش مجدد شهرستان‌های زرد در نقشه کرونایی گیلان

طبق جدیدترین ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، شهرستان‌های زرد در نقشه کرونایی گیلان طی مقایسه با ارزیابی هفته گذشته از پنج به چهار شهرستان کاهش یافت.

کاهش مجدد شهرستان‌های زرد در نقشه کرونایی گیلان

به گزارش هشت‌دی، بر اساس ارزیابی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که امروز منتشر شد، شهرستان‌های زرد در نقشه کرونایی گیلان در مقایسه با ارزیابی هفته گذشته از پنج به چهار شهرستان کاهش را نشان می‌دهد و آمار شهرستان‌های با رنگ آبی از ۱۲ به ۱۳ شهرستان افزایش یافته‌ است.

بر اساس این ارزیابی، رضوانشهر از رنگ آبی خارج و در رنگ بندی زرد قرار گرفت و بندرانزلی از زرد به آبی تغییر رنگ داد و به این ترتیب چهار شهرستان استان در وضعیت زرد کرونایی و ۱۳ شهرستان هم آبی هستند. بنابراین طبق ارزیابی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های رضوانشهر، رودبار، شفت و ماسال در نقشه کرونایی گیلان در رنگ‌بندی زرد و املش، آستارا، آستانه‌اشرفیه، بندرانزلی، رشت، خمام، رودسر، سیاهکل، فومن، لاهیجان، لنگرود، تالش و صومعه‌سرا در وضعیت آبی قرار دارند.

بر اساس آخرین آمار، ۲۸ بیمار مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند، کارشناسان و مسئولان بهداشتی استان نیز همچنان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید جدی دارند. سویه جدید کرونا که ماه گذشته در کشور شناسایی شده بود، نتوانست به گیلان راه پیدا کند و تاکنون موردی از ابتلا به سویه جدید کرونا در این استان گزارش نشده‌ است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه