فرمانده انتظامی آستارا خبر داد:

احتکار میلیونی اقلام بهداشتی در آستارا

فرمانده انتظامی آستارا گفت: در بازرسی از انبار یک واحد صنفی بیش از ۱۴۴ میلیون ریال اقلام بهداشتی احتکاری کشف شد.

احتکار میلیونی اقلام بهداشتی در آستارا

به گزارش هشت‌دی، عبدالعلی شعبانی مبارزه با احتکار و قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان و اظهار کرد: پلیس با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی گزارش‌های دریافتی در خصوص احتکار اقلام بهداشتی توسط متصدی یک واحد صنفی در شهرستان آستارا، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات نامحسوس صورت گرفته از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و به همراه نماینده اداره صمت به آدرس این مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از کشف ۳۹۲ عدد شامپو، ۳۶۰ بسته پودر ماشین لباسشویی و ۱۶۰ عدد مایع لباسشویی احتکار شده در بازرسی از انبار این واحد صنفی خبر داد و تصریح کرد: متصدی ۴۳ ساله این مغازه با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

شعبانی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این کشفیات را ۱۴۴ میلیون و ۹۶ هزار ریال برآورد کردند، گفت: واحد صنفی مورد نظر پلمب شد.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه احتکار کالا و عدم عرضه آن ضمن لطمه زدن به سیستم تولید و توزیع، فشار اقتصادی به مردم وارد می‌کند، خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسایی و برخورد با محتکران است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه