سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان معارفه شد

محمدتقی آشوبی در نشستی با حضور استاندار گیلان و معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان معارفه شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان معارفه شد

به گزارش هشت‌دی، اسدالله عباسی عصر سه‌شنبه در دیدار با معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه میزان انتظارات از سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی گیلان بسیار بالاست، اظهار کرد: از برنامه‌های حوزه سلامت با جدیت حمایت می‌کنیم.

وی بر ضرورت تجهیز و نوسازی بیمارستان‌ها و توزیع عادلانه تخصص‌های پزشکی در شهرستان‌ها تأکید و تصریح کرد: با بسیج امکانات و استفاده از ظرفیت‌های ملی و استانی باید شاهد تحول در حوزه سلامت گیلان باشیم.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه باید کارنامه موفقی از حوزه سلامت استان در آینده به مردم ارائه شود، گفت: هدف از تغییرات، صرفاً عزل و نصب‌ها نیست بلکه ارتقاء شاخص‌ها مورد تأکید است.

معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز گفت: گیلان علیرغم قدمت بالا در حوزه بهداشت و سلامت با مشکلات جدی مواجه است.

یونس پناهی افزود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آماده هرگونه همکاری و حمایت در حوزه آموزش، تقویت رشته‌ها، پژوهش و ارتقاء زیرساخت‌های بخش سلامت گیلان با نظر و هدایت نماینده عالی دولت در استان است.

در این دیدار محمدتقی آشوبی بعنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان معارفه شد.

پیش از این حیدرعلی بالو به مدت سه ماه از سوی وزارت بهداشت به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شده بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه