مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

تکریم ارباب رجوع سرلوحه امور مسئولان قرار گیرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: بدون شک تمام مسئولان و مدیران باید با عنایت به رویکرد مردم‌مدارانه دولت و تکریم ارباب رجوع، ویژگی‌های بارز اخلاقی و رفتاری شهدا به ویژه شهدای دولت را الگوی همیشگی خود قرار دهند.

تکریم ارباب رجوع سرلوحه امور مسئولان قرار گیرد

به گزارش هشت‌دی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان عصر امروز در دیدار با فرماندار تالش در سالن اجتماعات این شهرستان با بیان اینکه مسئولیت یک امانت الهی برای اشخاص است، اظهار کرد: مسئولان باید از فرصت خدمت به مردم نهایت بهره را برده و برای آخرت خود توشه‌ای جمع‌آوری کنند.

وی مسئولیت‌های سیاسی را جولانگاه عقده‌گشایی ندانست و افزود: در جایگاه مسئولیت بایستی با هر دیدگاه و تفکری برای مردم کار کنیم لذا امروز نیز باید بدانیم که در اوج تلاطم‌های سیاسی کشور فصل‌الخطاب مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین «احسان‌الله محمدی» با تاکید بر تکریم ارباب رجوع توسط مسئولان در جمهوری اسلامی بیان کرد: بدون شک تمام مسئولان و مدیران باید با عنایت به رویکرد مردم‌مدارانه دولت و تکریم ارباب رجوع، ویژگی‌های بارز اخلاقی و رفتاری شهدا به ویژه شهدای دولت را الگوی همیشگی خود قرار دهند.

این مسئول با اشاره به وحشت استکبار از اقدامات دولت در یکسال گذشته تصریح کرد: خوشبختانه در سالیان اخیر، پیشرفت‌های شایان توجهی به‌رغم مشکلات موجود در کشور رخ داده است و به‌رغم تنگ‌تر شدن حلقه تحریم‌ها، دولت با برنامه‌ریزی منسجم وکارا اقدامات در خور توجهی انجام داده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه