دفاتر خدمات مسافرتی گیلان افزایش یافت

سرپرست معاونت گردشگری استان گیلان گفت: در سال جاری تاکنون برای ۷ دفتر خدمات مسافرتی پروانه بهره‌برداری صادر گردیده که صدور ۳ واحد در هفته جاری بوده‌ است.

دفاتر خدمات مسافرتی گیلان افزایش یافت

به گزارش ۸دی،رضا حسن پور امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: با عنایت به لزوم ساماندهی مسافرین ورودی به استان و همچنین تهیه بسته‌های سفر در سطح‌ها و موضوعات مختلف از جمله گردشگری سلامت، طبیعت گردی، تجربه‌گرایانه و…، این اداره کل نسبت به بررسی درخواست متقاضیان دریافت مجوز بند ب اقدام و پس از طرح در کمیسیون‌های مربوطه نسبت به صدور پروانه بهره‌برداری آنان اقدام می‌نماید.

وی افزود: در این راستا در سال جاری تاکنون برای هفت دفتر خدمات مسافرتی پروانه بهره‌برداری صادر گردیده که صدور سه واحد در هفته جاری بوده‌ است.

رپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان تصریح کرد: تعداد ۲۰ نفر به صورت مستقیم در این دفاتر مشغول بکار خواهند شد و نیز با توجه به تهیه بسته‌های سفر و بهره‌مندی از خدمات تاسیسات گردشگری دیگر، اشتغال زیادی بصورت غیرمستقیم را در برخواهد داشت.

حسن‌پور بیان کرد: لازم به توضیح است دفاتر خدمات مسافرتی، از بازوان اصلی صنعت گردشگری هستند که با تقویت این حوزه پیشرفت در صنعت گردشگری در بخش‌های مختلف بسیار چشمگیر خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه