امام جمعه رشت مطرح کرد

ضرورت تلاش جدی مسئولان برای اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام گیلان

امام جمعه رشت از مسئولان خواست پیگیر روند اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه تمام باشند و گفت: گیلان پروژه‌های مهمی از جمله راه‌آهن، آزادراه، آبرسانی، برق‌رسانی و… دارد که نیازمند توجه ویژه و جذب اعتبارات لازم است.

ضرورت تلاش جدی مسئولان برای اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام گیلان

به گزارش ۸دی، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع بانوان فرهیخته و نخبه، اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره بر جایگاه و منزلت بانوان تاکید دارند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده، اثرگذار و عفیفانه بانوان ایرانی در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و علمی و اجرایی غیر قابل انکار است، افزود: دین اسلام برای زنان ارزش زیادی قائل است و لذا بانوان مسلمانان ارزشمندترین زنان تاریخ بشری محسوب می شوند.

امام جمعه رشت، بانوان ایرانی را در طول تاریخ پایبند به ارزش های انسانی و اخلاقی و ملی دانست و خاطرنشان کرد: امروز بانوان محجبه ایران اسلامی در صحنه های مهم و حساس نظام نقش آفرین هستند و نمونه های بارز آن را در یوم الله ها و نمازهای جمعه شاهد هستیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان، یکی از اهداف اغتشاشات اخیر را هدف قرار دادن عفاف و حجاب همانند دوران رضاخان دانست و اضافه کرد: برخی می خواهند رژیم پهلوی را نجات بخش ایران جلوه دهند، اما تاریخ جنایت های این پدر و پسر را فراموش نمی کند.

وی در ادامه به نشانه های اضمحلال و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و متذکر شد: رژیم صهیونیستی در یک بحران و آشفتگی سیاسی بی سابقه قرار دارد و لذا امیدواریم طبق پیش بینی های رهبر انقلاب به زودی شاهد محور این رژیم جنایتکار و کودک کش باشیم.

آیت الله فلاحتی، گفتمان مقاومت را راهبرد جمهوری اسلامی ایران دانست و اضافه کرد: امروز گفتمان جمهوری اسلامی دنیا را فرا گرفته و موجب نابودی همه توطئه های استکباری و صهیونیستی در منطقه شده است.

وی همچنین به روز تکریم مادران و همسران شهدا همزمان با سالروز رحلت حضرت ام البنین(س) اشاره کرد و گفت: همه ما مدیون مادران و همسران شهدا هستیم که با صلابت و استقامت و صبر و شکیبایی خودشان از رزمندگان دفاع مقدس پشتیبانی کردند؛ امروز نیز انتظار داریم مادران و همسران اقتدار خودشان را عرصه جهاد تبیین نشان دهند.

امام جمعه رشت، در پایان از مسئولان خواست پیگیر جدی اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام باشند و تاکید کرد: استان گیلان پروژه های مهمی از جمله راه آهن و آزادراه و راه ها و سدها و آبرسانی و برق رسانی و گازرسانی و… دارد که نیازمند توجه ویژه و جذب اعتبارات لازم است؛ همچنین مشکلات مردم در حاشیه شهرها باید حل شود و خدمات لازم به مردم این مناطق ارائه گردد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه