سردار تنهایی در آستارا:

شهید سلیمانی برای مقابله با توطئه‌های نظام استکباری بهترین استراتژی را انتخاب می‌کرد

سردار تنهایی، فرمانده دوران دفاع مقدس در مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی در آستارا با بیان اینکه اولین اقدام شهید سلیمانی تشخیص صحیح دشمنان این نظام بود، گفت: ایشان برای مقابله با توطئه‌های نظام استکباری بهترین استراتژی را انتخاب می‌کرد.

شهید سلیمانی برای مقابله با توطئه‌های نظام استکباری بهترین استراتژی را انتخاب می‌کرد

به گزارش ۸دی  فرمانده دوران دفاع مقدس استان گیلان امروز در آیین گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در مصلی آستارا اظهار کرد: اصلی ترین قدرت پیشبرنده هدفهای انقلاب و بازدارنده توطئه های استکباری توسط نظام جمهوری اسلامی ایران حضور مقدس، مبارک، باشکوه و باانگیزه مردم در تمامی صحنه ها است.

وی در ادامه افزود: یکی از نمونه های این حضور مردمی مراسم تشییع پیکر حاج قاسم و سایر شهدای محور مقاومت بود که تاثیر آن در رسانه ها، احوالات دشمنان نظام و خنثی سازی ده ها طرحی که پس از آن واقعه در ذهن داشتند، قابل مشاهده است.

سردار علیرضا تنهایی با اشاره به نامگذاری ۱۳ دی پس از حمله تروریستی آمریکا در عراق به نام سردار سلیمانی و سایر شهدا و رزمندگان جان بر کف محور مقاومت، گفت: اولین اقدام حاج قاسم تشخیص صحیح دشمنان این نظام بود و برای مقابله با توطئه های نظام استکباری به ویژه خلق تکفیری ها بهترین استراتژی را انتخاب می‌کرد. حاج قاسم برای مقابله با داعشی ها بهترین جوانان جهان اسلام را که دارای سخت ترین و پولادی ترین اراده بودند، در راستای مقدس ترین هدف انتخاب کرد و مهمترین تفاوت اهل جبهه مقاومت و جبهه دشمنان در هدف بود؛ هدف های جبهه ما مقدس بود ولی هدف آنها پلید و خبیث بود.

وی داعش را نتیجه مطالعه ده ها ساله نظام استکباری و به ویژه مثلث عربی، عبری و غربی دانست و عنوان کرد: داعش با تجزیه و تحلیل مسائل و شیوه های عملیاتی که ما در دوران جنگ تحمیلی داشتیم شکل گرفت ولی حاج قاسم با درایت و استراتژی مبارکی جنگ را درست در همان نقطه ای که انگشت اشاره داعشی ها به سمت ما نشانه گرفته شده بود، هدایت کرد.

وی بیان کرد: ایران حرم و خانه مقدسی است که نباید به هیچ وجه من الوجوه امنیت و آرامشش به هم بریزد، آنهایی که از دور دستها در این اغتشاشات توطئه هایی را علیه ما سازماندهی کردند باید بدانند که ما با استفاده از استراتژی سردار سلیمانی جنگ را به همان نقطه ای می کشانیم که امروز قرارگاه آنهاست. اگر در لندن نشسته اند بدانند که جنگ را به لندن خواهیم کشاند.

سردار تنهایی اصلی ترین پشتیبان و سرمایه های نظام سلطه در داخل کشور را گروه های منحط و فاسد و گمراه دانست و گفت: اگر بتوانیم آنها را ارشاد، کنترل و مهار بکنیم دشمنان خارجی ما هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی با اشاره به برخی روزنامه های چاپ امروز که هیچ یادی از شهید سلیمانی نکرده اند، گفت: اینها همان سرمایه های اصلی نظام سلطه هستند که باید اول نصیحتشان کنیم که به خیل عظیم مردم مشتاق و پیرو حاج قاسم بپیوندند و راه خود را از این مسیر جدا نکنند وگرنه به ذلت تام دچار خواهند شد.

سردار تنهایی با با اشاره به اظهارات اخیر مقامات کشور آذربایجان بیان کرد: مسئولان جمهوری آذربایجان باید از اوضاع کشور اوکراین درس بگیرند و ببینند که آمریکایی ها و اروپایی ها چه بلایی بر سر مردم اوکراین آوردند و بهتر است اشتباه صدام را تکرار نکنند؛ صدام زمانی به ایران حمله کرد که ده ها گروه جدایی طلب و اغتشاشگر و تروریست در جای جای ایران فعال بودند و صدام فکر کرد اگربه خوزستان حمله کند، تنها با مردم آن استان طرف است.

وی با اشاره به ۱۶۷ شهید آستارایی در دوران دفاع مقدس و فاصله بیش از یک هزار کلیومتری این شهرستان با جبهه های جنوب و غرب کشور، خاطرنشان کرد: هر کشوری بخواهد به خاک ایران تعرض کند، بهتر است در محاسباتش اشتباه نکند و بداند که با همه مردم ایران طرف خواهد شد، زیرا ایران ما کشوری یکپارچه است که از اقوام مختلف با باورهای گوناگون تشکیل شده است. این وحدت بین اقوام و اقشار مختلف عامل بازدارنده در مقابل کشورها و گروه های مختلف است، مردم ایران مراقب حواشی هستند و جوانان نیز باید در مورد این مسائل حساس باشند.

شعرخوانی، مداحی و سینه زنی از جمله بخشهای مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در مصلی آستارا بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه