پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در فومن

فرمانده انتظامی فومن گفت: ۶ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی در این شهرستان پلمب شدند.

پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در فومن

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان فومن با اشاره به اینکه قانونمداری یک رفتار پسندیده اجتماعی است و رعایت آن موجب ارتقاء سطح امنیت اجتماعی می‌شود، اظهار کرد: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح اماکن عمومی، ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب و جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی، نظارت بر اصناف به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در ادامه افزود: در راستای مقابله با قانون‌گریزان و هنجارشکنان در اصناف، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به همراه نمایندگان اداره صمت و اتاق اصناف، طرح ۳ روزه برخورد با صنوف متخلف را به مرحله اجرا گذاشتند.

سرهنگ “حمیدرضا فیضی ” با اشاره به اینکه در اجرای این طرح از ۵۰ واحد صنفی بازدید به عمل آمد، گفت: در این رابطه ضمن تذکر به ۳۰ واحد صنفی برای ۵ واحد صنفی اخطار پلمب صادر از ۱۲ واحد صنفی تعهد اخذ و ۶ واحد صنفی متخلف نیز پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد. هدف از اجرای این طرح‌ها رعایت قانون و ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه است.

این مقام انتظامی در پایان از تمامی مردم و متصدیان اصناف مختلف خواست، هشدارها و تدابیر لحاظ شده در بحث رعایت قوانین و مقررات را جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه