رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا؛

دشمن در فتنه اخیر یک جنگ تمام‌عیار به راه انداخت

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا در مراسم گرامیداشت سالروز یوم‌الله ۹ دی گفت: دشمن یک جنگ تمام‌عیار را به راه انداخت و این جنگ از کاملترین جنگ‌ها بود. مردم ایران به دو رکن اساسی چنگ زدند، هم به امام امت و هم قرآن. تا زمانی که به این دو چنگ زده شود، قطعا آسیب نخواهیم دید.

دشمن در فتنه اخیر یک جنگ تمام‌عیار به راه انداخت

به گزارش ۸دی، رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا در مراسم گرامیداشت سالروز یوم‌الله ۹ دی ضمن قدردانی از حضور مردم به بررسی ماهیت فتنه ۱۴۰۱ و منشأ فتنه پرداخت و اظهار کرد: «سنت‌کام» در اول سال به پنتاگون گزارشی می‌دهد که مضمون آن این است که ایران در حال از خارج شدن از دسترس آمریکاست.

وی در ادامه افزود: در این گزارش همچنین آمده است از داخل ایران خبر می‌رسد مردم آمادگی تحول بزرگ را دارند و همچنین گفتند ایران در حال قدرت یافتن است و یک مدل جدیدی حکمرانی متفاوت با حکمرانی‌های موجود است. دشمنان به طمع افتادند تا ایران را به دامن غرب برگرداندند و یک طراحی سراسری کردند. دشمنان می‌گویند ایران دارای ۴ نوع قدرتی است که آن را در کنار قدرت‌های بزرگ قرار داده است، اولی موشکی و پهپادی و دوم قدرت هسته‌ای(غنی‌سازی ۶۰ درصدی) و سوم قدرت منطقه‌ای ایران و حضور معنوی آن در منطقه غرب آسیا است و چهارمین قدرت، قدرت انسجام ملی است.

حجت‌الاسلام علی سعیدی با بیان اینکه دشمنان به دنبال جدا کردن مردم از رهبری بودند، گفت: دشمنان این آرزو را به گور می‌برند. دشمن یک جنگ تمام‌عیار را به راه انداخت و این جنگ از کاملترین جنگ‌ها بود. این جنگ شناختی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و … بود. امروز ملت ایران اثبات کرد سرآمد ملت‌های جهان است. ملت ایران در طول ۴ دهه انواع فتنه‌ها را دید. دشمنان در سال ۶۸ و سپس سال ۷۸ کوی دانشگاه و سپس فتنه ۸۸ و در سال ۹۸ و امروز یک فتنه بسیار پیچیده را رقم زدند و می‌خواستند بین مردم و نظام شکاف ایجاد کنند.

این مسئول با اشاره به نقش رهبری در هدایت مردم برای مقابله با فتنه‌ها، تأکید کرد: مردم ایران با حماسه‌آفرینی و حضور خود در صحنه‌ها همیشه نشان داده‌اند که وفادار به نظام و انقلاب هستند و در سخت‌ترین شرایط مقابل فتنه‌ها ایستاده‌اند. امروز اراده ملت ایران در برابر اراده کفر و شرک قرار گرفته است و در فتنه اخیر، داعش، کومله و تروریست‌ها به میدان آمدند تا نظام را ساقط کنند، اما مردم به میدان آمدند و دشمنان را ناکام گذاشتند.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا ادامه داد: در برابر ملت ایران سه راه بیشتر وجود ندارد، اول جنگ با آمریکاست که راهبرد ما نیست و آمریکا توان جنگیدن با ما را ندارد. نیروهای مسلح آمریکا اصلا آمادگی جنگیدن ندارد. راه دوم تسلیم است، اینکه ملت ایران عقب‌نشینی کند و تسلیم شود و تسلیم یعنی از بین رفتن دستاوردهای انقلاب اسلامی و تصضیع خون شهدا. اگر بنا بود تسلیم شویم در شرایط سخت‌تر گذشته تسلیم می‌شدیم. راه سوم مقاومت تا پیروزی است. ما زمینه‌ساز حکومت جهانی امام زمان (عج) هستیم.

حجت‌الاسلام سعیدی در پایان با بیان اینکه نگذارید این انقلاب دچار سرنوشت انقلاب‌های گذشته شود، بزرگترین معجزه انقلاب پیوند بین قرآن عترت و مردم است و اینجا ملت ایران با محوریت امامین انقلاب پیوند حقیقی بین قرآن عترت و مردم فراهم کردند، خاطرنشان کرد: مردم ایران به دو رکن اساسی چنگ زدند، هم به امام امت و هم قرآن. تا زمانی که به این دو چنگ زده شود، قطعا آسیب نخواهیم دید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه