امام جمعه صومعه‌سرا:

دشمن توان مقابله با جمهوری اسلامی از طریق جنگ سخت و نظامی را ندارد

حجت‌الاسلام جلالی با بیان اینکه دشمن توان مقابله با جمهوری اسلامی از طریق جنگ سخت و نظامی را ندارد،گفت: دشمن برای شکست ملت ایران رو به جنگ ترکیبی و شناختی آورده است تا از این طریق بر روی ذهن و فکر ملت تأثیر بگذارد ولی قطعا به هدفش نخواهد رسید چون ملت ایران ملتی با بصیر و فداکار هستند.

دشمن توان مقابله با جمهوری اسلامی از طریق جنگ سخت و نظامی را ندارد

به گزارش ۸دی،حجت‌الاسلام حمیدرضا جلالی امام جمعه صومعه‌سرا پیش از ظهر امروز در مراسم شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و در حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع) سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پیغمبر اکرم(ص) هدفش هدایت انسان در دوران جاهلیت و خفگان شدید بوده است، اظهار کرد: دوران پیامبری پیغمبر خاتم(ص) سخت‌ترین دوران برای پیغمبران در طول تاریخ بوده است زیرا در دوران جاهلیت و خفگان آن دوران انواع تهمت‌ها را به پیغمبر زدند به نوعی که ایشان به سختی مردم را به دین مبین اسلام دعوت کردند.

وی یکی از مهم‌ترین هدف حضرت محمد(ص) را دعوت مردم به دین مبین اسلام دانست و گفت: پیغمبر خاتم(ص) بعد از خروج از غار حرا، به وظیفه و رسالت خود یعنی عمل کرده و ابتدا نزدیکان خود را به شکل خصوصی، سپس بستگان و سپس به طور عمومی مردم از طریق خواندن آیاتی از قرآن را به دبین اسلام دعوت کردند.

امام جمعه صومعه‌سرا با اشاره به تحریم مسلمانان توسط مستکبران در طول تاریخ بیان کرد: از صدر اسلام تاکنون جامعه اسلامی با تحریم‌های ظالمانه توسط مستکبرین مواجه بوده است به گونه‌ای که دوران پیامبر(ص) هیچ فردی حق معامله با مسلمنان را نداشته است و این امر اکنون به طور پیشرفته توسط آمریکا در حال انجام است.

جلالی با بیان اینکه دشمن توان مقابله با جمهوری اسلامی از طریق جنگ سخت و نظامی را ندارد، تصریح کرد: دشمن برای شکست ملت ایران رو به جنگ ترکیبی و شناختی آورده است تا از این طریق بر روی ذهن و فکر ملت تأثیر بگذارد ولی قطعا به هدفش نخواهد رسید چون ملت ایران ملتی با بصیر و فداکار هستند.

وی با انتقاد از سکوت برخی خواص در خصوص اتفاقات اخیر در جمهوری اسلامی گفت: چه در صدر اسلام و چه در جمهوری اسلامی عده‌ای خواص با سکوت خود به ویژه در اتفاقات اخیر دل مسلمین را رنجیده و دچار شک و تردید شدن که نمونه بارز آن در جنگ صفین بوده است.

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه ملت ایران با هدایت مقام معظم رهبری به سرمنزلگاه مقصود خواهد رسید، بیان کرد: ملت ایران از رهبری بصیر، آگاه، عالم، دشمن‌شناس و با تقوا برخوردار است که هر فتنه‌ای را با تحلیل و بصیرت خود، خنثی می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه