رئیسی از وزارت صمت بازدید کرد

رئیس جمهور در ادامه فرآیند نظارت ستادی بر دستگاه‌های اجرایی و در نهمین گام، امروز در وزارت صنعت، معدن و تجارت حضور یافت تا در جمع وزیر و مسئولان این وزارتخانه ضمن استماع گزارش عملکرد این مجموعه، رهنمودهایی برای ارتقای کیفی و کمی عملکرد این وزارتخانه ارائه کند.

رئیسی از وزارت صمت بازدید کرد

به گزارش ۸دی،آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز (دوشنبه) با حضور در وزارت صمت ضمن بازدید از بخش های مختلف این وزارتخانه از نزدیک در جریان عملکرد این بخش از دستگاه اجرایی قرار گرفت.

در این نظارت ستادی، سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت ، معدن و تجارت ضمن همراهی با رئیس جمهور، گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در دولت سیزدهم ارایه کرد.

پیش از این، آیت الله رئیسی در راستای اجرای طرح نظارت ستادی از وزارت‌خانه‌های راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، ‌تحقیقات و فناوری و همچنین بانک مرکزی، سازمان امور اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه بازدید کرده بود.

آخرین بازدید رئیس جمهور در ادامه نظارت ستادی بر دستگاه های اجرایی هفتم آذرماه از وزارت علوم بود که اکنون با پایان نشست فوق العاده بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ در سه شیفت، از امروز بازدیدها از سر گرفته شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه