کسب امتیاز ملوان در دل کویر+ فیلم

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیدار هفته سیزدهم خود برابر مس رفسنجان را با تساوی و کسب یک امتیاز در دل کویر بازی خود را به پایان رساند.

کسب امتیاز ملوان در دل کویر+ فیلم

به گزارش ۸دی، آخرین دیدار از روز نخست هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر عصر امروز شنبه بین تیم های مس رفسنجان و ملوان بندرانزلی برگزار شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. انزلی چی ها که رفته رفته از انتهای جدول فاصله می گیرند در این دیدار خارج از خانه عملکرد قابل قبولی داشتند و توانستند یک امتیاز ارزشمند را از تیم رفسنجانی بگیرند و وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشند.

تیم فوتبال مس رفسنجان با این تساوی ۱۸ امتیازی شد و در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت. ملوان هم که از انتهای جدول فاصله گرفته است با این تساوی ۱۱ امتیازی شد و در رده سیزدهم قرار گرفت.

لحظات حساس بازی ملوان-مس رفسنجان

دقیقه ۶: ارسال بازیکنان مس از سمت چپ و ضربه سر مهاجم این تیم را ایمان صادقی به سختی در آغوش گرفت.

دقیقه ۸: ارسال زیبای آذرباد از سمت راست روی سر باهیا فرود آمد و مدافع پیش تاخته مس با ضربه سر دروازه ملوان را تهدید کرد اما صادقی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۱۱: زائر کاظمینی با حرکتی زیبا و دریبل چند بازیکن مس به پشت محوطه جریمه رسید و با یک پاس عمقی مومنی را صاحب توپ کرد اما شوت مومنی با اختلاف از بالای دروازه مس بیرون رفت.

دقیقه ۱۸: حرکت ترکیبی و زیبای بازیکنان ملوان از سمت راست شکل گرفت و پاس عمقی بازگیر از پشت محوطه جریه به احمدی رسید اما نوشی صوقیانی در موقعیتی تک به تک مهاجم ملوان را ناکام گذاشت.

دقیقه ۲۷: یک و دوی زیبای آذرباد و حسینی پشت محوطه جریمه ملوان منجر به تک به تک شدن حسینی با سنگربان ملوان شد اما خروج به موقع صادقی مانع فروپاشی دروازه ملوان شد.

دقیقه ۳۴: ملوان در سمت چپ صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و بارانی توپ را به صورت کوتاه پاس داد و ارسال بازیکن ملوان از سمت چپ روی سر خوشکفا فرود آمد اما ضربه سر بازیکن ملوان با اختلافی ناچیز از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۴۱: مس در سمت راست محوطه جریمه صاحب ضربه ایستگاهی شد و مهدی ترکمان پشت توپ ایستاد و مستقیما دروازه ملوان را هدف قرار داد اما شلیک فنی این بازیکن روی تور دروازه صادقی فرود آمد.

دقیقه ۵۵: ارسال زیبای توکلی از سمت راست به محوطه جریمه ملوان روی سر آذرباد فرود آمد و ضربه سر او را صادقی با نوک انگشتانش به بیرون فرستاد.

دقیقه ۵۷: ارسال کرنر توسط آذرباد و ضربه سر بازیکن مس که دوباره صادقی با واکنش خود مانع گلزنی مسی‌ها شد.

دقیقه ۵۹: باز هم ارسال ترکمان از سمت چپ که با ضربه سر بازیکنان مس رو به رو شد اما دوباره صادقی مانع فروپاشی دروازه ملوان شد.

دقیقه ۶۴: شاهین توکلی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد اما شلیک سهمگین این بازیکن با اختلافی ناچیز از کنار دروازه صادقی بیرون رفت.

دقیقه ۸۷: بازیکنان مس در دو صحنه متوالی با ارسال‌های خطرناک خود دروازه ملوان را تهدید کردند اما هوشیاری مدافعان ملوان مانع فروپاشی دروازه این تیم شد.

دقیقه ۸۹: شوت فنی باقری از پشت محوطه جریمه را ایمان صادقی به خوبی مهار کرد.

دقیقه ۹۰: هجوم همه جانبه بازیکنان مس و ضربه امید لطیفی از پشت محوطه جریمه که این بار مدافع ملوان توپ را از روی خط دروازه برگرداند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه