بازدید رئیس کل دادگستری گیلان از مخازن سد خاکی و سد تاریک سنگر

طی بازدید رئیس کل دادگستری گیلان به همراه مسئولان قضایی و مدیران آب منطقه‌ای استان از مخازن سد خاکی و سد تاریک سنگر مقرر شد که ظرفیت این سدها به نفع مردم و به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی در اختیار پیمانکاران و دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

بازدید رئیس کل دادگستری گیلان از مخازن سد خاکی و سد تاریک سنگر

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه مسئولان قضایی و مدیران آب منطقه ای گیلان از مخازن سد خاکی و سد تاریک سنگر امروز بازدید نمود.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه یکی از مشکلات استان گیلان تامین مصالح لازم جهت اجرای پروژه های عمرانی است، اظهار کرد: متاسفانه رودخانه های استان ظرفیت لازم برای برداشت های عمده را نداشته و هر برداشت بی رویه ای موجبات تخریب محیط زیست و عدم بهره مندی کشاورزان منطقه از ذخایر آبی را فراهم می نماید.

وی در ادامه افزود: مقرر شد طی برگزاری جلساتی در دادگستری استان، ظرفیت این سدها به نفع مردم و به منظور اجرای پروژه های عمرانی در اختیار پیمانکاران و دستگاه های اجرایی قرار گیرد تا هم از تخریب محیط زیست جلوگیری شود و هم نیاز پروژه ها به تامین مصالح مرتفع گردد.

سیف الله مسرور خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با کسانی که بدون مجوز اقدام به برداشت از رودخانه های استان می نمایند برخورد خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه