راهیابی ۱۴ قصه ۹۰ ثانیه‌ای گیلانی‌ها به مرحله پایانی جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری

۱۴ قصه ۹۰ ثانیه‌ای ثانیه‌ای قصه‌گویان گیلانی‌، نامزد مرحله پایانی بیست‌ و‌ چهارمین جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد.

راهیابی ۱۴ قصه ۹۰ ثانیه‌ای گیلانی‌ها به مرحله پایانی جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری

به گزارش ۸دی،بخش۹۰ ثانیه‌ای از بخش‌های نوپا و جدید جشنواره قصه‌گویی است که چهار دوره را پشت سر گذاشته است و همه اقشار جامعه می‌توانند در آن شرکت کنند.

در جشنواره بیست‌ و چهارم ۳هزار اثر قصه‌گویی در بخش ۹۰ ثانیه‌ای در سایت جشنواره ثبت‌نام و قصه‌های خود را بارگذاری کردند. در پایش داوری اولیه ۲هزار و ۲۲۰ اثر انتخاب و وارد مرحله نیمه نهایی شد و از میان این آثار، ۱۲۵ اثر به مرحله پایانی رسید و بعد از برگزاری مرحله منطقه‌ای وارد چرخه ارزیابی نهایی داوری شد.

گیلانی‌ها نیز با استقبال از این رویداد فرهنگی، به ارایه و بارگذاری ۲۲۰ قصه در سایت جشنواره پرداختند و مریم تهرانی، فاطمه روحی‌رحیم، پاییزه طاهری و فاطمه گلچین با پایش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای، قصه‌گویی ۱۴ قصه‌ ۱۳ قصه‌گوی گیلانی را نامزد حضور در مرحله پایانی اعلام‌ کردند.

بر همین‌ اساس، آرتمیس امیر‌شادی(دوقصه)، سمانه خانجانی، حُسنا ایروان‌پور، حدیث ذوالفقاری، روشان گیلان‌نژاد، طاهره و فاطمه روشن پرمجه، مائده حمیدی، جود اصغری و مهرآفرین سلمانی، زهرا چوپانی، هلیا رحمتی علی‌آبادی و هانیه رستم‌زاده از قصه‌گویانی‌ راه‌ یافته به مرحله نهایی شناخته‌ شدند.

بیست‌ و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیری محمد ‌گودرزی‌دهریزی در یزد برگزار خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه